Flashback forever + Bukefalos = sant?

Jag har älskat Flashback Forever från första avsnittet och ser fram emot deras intervjuer med politikerna. Nog står det jäkligt roliga saker om politiker på Flashback, men har inte så mycket minne av det i våra politiska diskussioner här dock. Ska bli kul att se vilka inlägg de rotar fram! 😆
Det är väl snarare så att vi diskuterar politiska frågor än partiledare och det känns betydligt viktigare inför ett val. :)
Nu har jag inte lyssnat på podden men jag hoppas att det kommer att handla om sakfrågor mer än personfrågor.
 
Det är väl snarare så att vi diskuterar politiska frågor än partiledare och det känns betydligt viktigare inför ett val. :)
Nu har jag inte lyssnat på podden men jag hoppas att det kommer att handla om sakfrågor mer än personfrågor.
I artikeln står det:
”– Vi intervjuar varje partiledare utifrån frågor, kommentarer och rykten som finns om dem på anonyma forum”

Sakfrågorna tar nog andra program om. Det här programmet vänder sig säkert till youtube-generationen.

SVT låter Flashback Forever intervjua partiledare. Alla partiledare flamsar med youtube-stjärnan Maurgaux Dietz i hennes kanal. Vi får de politiker vi förtjänar.
 
Nää, vi hästtjejer (för alla är väl tjejer? Killar gillar väl inte hästar?) har BARA hästar i huvudet och INGET annat!! Förstår du inte att samhället blir helt chockerade när de inser att vi också har andra intressen och synpunkter? Obs, sarkasm.
På ämnet;
Min sambo när vi behöver svar på olika svåra frågor vi diskuterar vilt
'Sök på din hästsida, där kan man ju tydligen få svar på allt'
😂
Och det får man ju 😇
Buke före goggel 💪
 
Det är väl snarare så att vi diskuterar politiska frågor än partiledare och det känns betydligt viktigare inför ett val. :)
Nu har jag inte lyssnat på podden men jag hoppas att det kommer att handla om sakfrågor mer än personfrågor.
Nej det kommer vara ett humorprogram först och främst (enligt programledarna) och handla om vad som skrivs om de olika partiledarna på framförallt Flashback men även andra forum.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 347
Senast: Lobelia
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 966
Senast: LiviaFilippa
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 394
Senast: sjoberga
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 394
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp