Flashback forever + Bukefalos = sant?

För att inte tala om den Atlas-stora bilden på ett anus som @Marvin lade upp en tidig morgon när folk satt och åt frukost framför skärmen. :laugh:

Det var på den gamla goda tiden när buke inte förminskade bilderna. Jag kommer ihåg att jag var tvungen att scrolla åt höger för att kunna se hela bilden :p
 
Apropå Tinder så var jag på husvisning förra helgen och det satt en stor tavla i sovrummet där det stod ”Det började med en swipe” 😵‍💫☠️

Alltså, jag träffade också min man på Tinder men liksom.. it is what it is, ingen Askunge-saga och jag har absolut noll behov av att porträttera det som det heller 😅 Även om låten ”Du swipa höger” av en slump råkade spelas precis innan vår vigsel och sen dess har jag sagt att det är vår sång nu 🤷‍♀️
 
Apropå Tinder så var jag på husvisning förra helgen och det satt en stor tavla i sovrummet där det stod ”Det började med en swipe” 😵‍💫☠️

Alltså, jag träffade också min man på Tinder men liksom.. it is what it is, ingen Askunge-saga och jag har absolut noll behov av att porträttera det som det heller 😅 Även om låten ”Du swipa höger” av en slump råkade spelas precis innan vår vigsel och sen dess har jag sagt att det är vår sång nu 🤷‍♀️
Tinder! kul att någon får en träff där! jag får inget. ok man ska vara på tinder för att det ska funka!
 
Apropå Tinder så var jag på husvisning förra helgen och det satt en stor tavla i sovrummet där det stod ”Det började med en swipe” 😵‍💫☠️

Alltså, jag träffade också min man på Tinder men liksom.. it is what it is, ingen Askunge-saga och jag har absolut noll behov av att porträttera det som det heller 😅 Även om låten ”Du swipa höger” av en slump råkade spelas precis innan vår vigsel och sen dess har jag sagt att det är vår sång nu 🤷‍♀️
Jag får upp en bild i huvudet nu av alla andra ”tavlor” som skulle kunna skapas av ställen som är precis lika vanligt att träffas på som Tinder. ”Det sa klick vid skrivaren?” ”Det började med en öl?”

Själv föll jag för en snubbe som räckte fram handen och säger ”hej jag heter x och jag har inte handsvett”. Föll alltså (av förklarliga skäl) inte för honom där och då. :rofl:
 
Jag ligger nog präktigt i skottgluggen.
Det här blir spännande.
Hoppas att jag får svar på en del frågor.
Tydligen är ett inlägg på Bukefalos en väg till höga politiker.
Vem hade trott det?
Power åt oss.
Fast att det ”jämställs” med Flashback känns sådär. För här försiggår på att riktigt intressanta politiska diskussioner som inte urartar i rasism eller misogyni efter som mest tre inlägg, helt oavsett var det startade.
 
Fast att det ”jämställs” med Flashback känns sådär. För här försiggår på att riktigt intressanta politiska diskussioner som inte urartar i rasism eller misogyni efter som mest tre inlägg, helt oavsett var det startade.
Det finns intressanta diskussioner även på Flashback.
Det gäller att sålla litet bara.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 565
Senast: Lobelia
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 990
Senast: LiviaFilippa
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 448
Senast: sjoberga
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 672
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp