Bukefalos 28 år!

flata inte böga

golit

Trådstartare
Här om veckan presenterade mian lodalen en lösning på problemet... ja egentligen lösningen på alla kvinnliga problem, nämligen att bli lesbisk. Du får ingen karl som slår dig, fler orgasmer och får dessutom leva ut den vanligaste kvinnliga fantasin att ha sex med en kvinna..

golit tänkte att det lät klokt, men funderade vidare. Eftersom de flesta kvinnor gillar kuk, de flesta män fitta och rätt många gillar båda, varför gå in i matchen underifrån. Eftersom kön ändå är en social kontruktion.. Varför inte gå all-in?

Du riskerar som kvinna att bli misshandlad och våldtagen i din relation. En lösning är att bli lesbisk, men varför inte köra det hela vägen, bli man?

Du slipper bli slagen utan får slå.


Dessutom kommer du att tjäna mer.
 
Lockande lösning men nackdelen är att man(!) inte får ligga med snygga flator. Å andra sidan öppnar det ju upp för heterobrudar, hm. Kanske är något att satsa på då?
 
Här om veckan presenterade mian lodalen en lösning på problemet... ja egentligen lösningen på alla kvinnliga problem, nämligen att bli lesbisk. Du får ingen karl som slår dig, fler orgasmer och får dessutom leva ut den vanligaste kvinnliga fantasin att ha sex med en kvinna..

golit tänkte att det lät klokt, men funderade vidare. Eftersom de flesta kvinnor gillar kuk, de flesta män fitta och rätt många gillar båda, varför gå in i matchen underifrån. Eftersom kön ändå är en social kontruktion.. Varför inte gå all-in?

Du riskerar som kvinna att bli misshandlad och våldtagen i din relation. En lösning är att bli lesbisk, men varför inte köra det hela vägen, bli man?

Du slipper bli slagen utan får slå.


Dessutom kommer du att tjäna mer.

Är den vanliga manliga sexuella fantasin att ha sex med en annan man? Om det är så, så lär ju Mian Lodalen ha en ganska bra poäng.
 
eftersom kön bara är en social konstruktion.. Bi-kille, med transsexuella tendenser borde täcka in det mesta "ligga". Dessutom får du ju som man ragga, glömma bort partnerns namn, svina runt och dessutom ha mer betalt för samma jobb
 
Fast män slår ju mest på män, så det är faktiskt säkrare att vara kvinna! (så länge man inte lever med en man)
 
Lodalen uttalar sig inte i frågan om manliga fantasier, men eftersom kön bara är en social konstruktion, så lär väl fantasin gälla alla, bara de kan ta steget. Att tjäna lite mindre.
 
Visserligen, men män blir inte slagna "hemma hos". I en krogkö rekommenderar golit alla att välja att vara kvinnor.

Skulle du vara man med mörkare utseende, rekommenderas starkt att rekonstruera ditt kön för att komma in. Med din kvinnliga syd-osaiatiska look, lär du få massor av skamliga förslag.
 
Fast män slår ju mest på män, så det är faktiskt säkrare att vara kvinna! (så länge man inte lever med en man)
Frågan är om det är säkrare att vara lesbisk med partner än ensamstående hetero, förutsatt att man är kvinna. Min erfarenhet är att synlig lesbiskhet irriterar en hel del män, och då inte enbart i hemmiljö.
 
Nu gick golit vilse?
Det är den vanligaste manliga fantasin att en kvinna har sex med en kvinna.

Eller är golit - gu' förbjude - ironisk?

Faktiskt så är den vanligaste fantasin bland kvinnor tjejsex. Personligen tror jag att de flesta heteros har haft en eller annan samkönad fantasi i olika former. Sexualitet är ju något flytande och fantasier kan komma och gå. Jag har vissa kompromisslösa preferenser jag inte kan leva utan, men ibland dyker det upp något nytt, och försvinner efter en tid.
 
Faktiskt så är den vanligaste fantasin bland kvinnor tjejsex. Personligen tror jag att de flesta heteros har haft en eller annan samkönad fantasi i olika former. Sexualitet är ju något flytande och fantasier kan komma och gå. Jag har vissa kompromisslösa preferenser jag inte kan leva utan, men ibland dyker det upp något nytt, och försvinner efter en tid.
Du skämtar!??

Herregud. Bland mina - i största allmänhet homovänliga - vänner har jag aldrig hört om det. Mer suckar om att allt vore enklare om man vore det minst yttepyttelilla intresserad av kvinnor.

Nya insikter, nya insikter...
 
Och jag känner ingen heterotjej som aldrig har haft fantasier om tjejsex. Olika världar :D

Bland alla människor jag känner,som inte varit partners, har jag faktiskt ingen aning om vilka sexuella fantasier de har. Inte heller något särskilt intresse av att veta.

Att ni känner till alla era vänners sexuella fantasier är mer överraskande än vilket resultat som helst....
 
Faktiskt så är den vanligaste fantasin bland kvinnor tjejsex. Personligen tror jag att de flesta heteros har haft en eller annan samkönad fantasi i olika former. Sexualitet är ju något flytande och fantasier kan komma och gå. Jag har vissa kompromisslösa preferenser jag inte kan leva utan, men ibland dyker det upp något nytt, och försvinner efter en tid.

En nyfiken fråga- hur vet man det? Har det gjorts undersökningar?
 
Enligt moraltrådarna på bukefalos så har de flesta inte ens fantasier om att ha sex med någon annan än sin partner, eftersom det i stort sett är otrohet.

En annan fråga är väl hur man räknar vanlighet.
 
Kära Bullen,
Om man är kvinna och riktigt grå-hetro dvs aldrig känt sig dragen till en annan kvinna, är man då någon avart?
Bör jag maila Lodalen och fråga?

Du kan bestämma dig för att vara man, om din grå-hetro partern står ut med det så har du plötsligt ett manligt homosexuellt förhållande. Och plötsligt blev livet kinky.
 

Liknande trådar

Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 318
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
22 263
Senast: Enya
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras...
2
Svar
23
· Visningar
5 506
Senast: lobell
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 738
Senast: oseriös
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp