Bukefalos 28 år!

flata inte böga

Du kan bestämma dig för att vara man, om din grå-hetro partern står ut med det så har du plötsligt ett manligt homosexuellt förhållande. Och plötsligt blev livet kinky.
Inte så lite kinky! Jag får helt sonika skilja mig och inleda en relation med hans homosexuella bror. Som man alltså...
 
golit är i och för sig mest intresserad av golit, det är inte alltid lätt det heller. golit får kanske ge sig själv ett frikort?
 
Varför måste du skilja dig? Är det inte bara att sätta in en banjovarning vid infarten?[/QUOTE]

Jamen då är det ju lungt! Den skylten satte mina grannar dit när vi flyttade hit! Phu!!
 

Liknande trådar

Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 390
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
22 430
Senast: Enya
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras...
2
Svar
23
· Visningar
5 534
Senast: lobell
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 741
Senast: oseriös
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp