Fleecestrumpbyxor?

Bukefalos 30 år!

Shixle

Trådstartare
Nu är det säsong igen för all reklam för fleecetightsen som ser ut som strumpbyxor, och jag är lika sugen i år igen 🙈

Men man blir ju fett skeptisk till vilka sidor som faktiskt är bra/rätt/riktiga.

Så, nån som köpt sånna tights och fått dom och varit nöjd? 😅

Nu är det säsong igen för all reklam för fleecetightsen som ser ut som strumpbyxor, och jag är lika sugen i år igen 🙈

Men man blir ju fett skeptisk till vilka sidor som faktiskt är bra/rätt/riktiga.

Man kan ju gå till typ Lindex? och titta på dem? De brukar ju ha bra tights och strumpor.

Man kan ju gå till typ Lindex? och titta på dem? De brukar ju ha bra tights och strumpor.
Vet att cubus hade en liknande modell ifjol, men fanns inte i lager när jag letade. Minns inte om nån av de andra butikerna hade av samma slag 🤔 kan ju hoppas att fler hakar på trenden i år.

Hatar strumpbyxor egentligen, så drömmen hade ju varit nude-look utan fot 🙈

Jag har Rustas och Citygross varianter och tycker båda sorterna är helt ok! Billiga att testa om inte annat 😄

Edit: såg att du var ute efter nude, då faller kanske de här varianterna. Jag har bara svarta.

Vet att cubus hade en liknande modell ifjol, men fanns inte i lager när jag letade. Minns inte om nån av de andra butikerna hade av samma slag 🤔 kan ju hoppas att fler hakar på trenden i år.

Hatar strumpbyxor egentligen, så drömmen hade ju varit nude-look utan fot 🙈
Hittar du nude look går foten att klippa av.

Jag brukar vara väldigt nöjd med det jag köper från zalando, men jag köpte ett par därifrån som var fullständigt värdelösa!! Jättesnygga när jag satte på mig dem och verkligen sköna för en fryslort som jag, men kvaliteten var under all kritik. De började få noppror efter bara ett par timmar och gick sönder innan dagen var slut. 300 kr var lite väl dyrt för nåt som bara gick att använda en gång tycker jag... :down:

Jag har sådana strumbyxor från Calzedonia. Kanske lite mer i det dyrare segmentet men jag gillar dom verkligen! Har två varianter; ena varianten där det är två sturmpbyxor i ett (en understrumpbyxa som värmer och sen en nylonstrympbyxa över), och en variant som är bara en strumbyxa som är tjockare i sig själv. Gillar båda modellerna lika mycket. Det förstnämnda modellen är varmare.

Den förstnämnda modellen bör vara denna Termiska strumpbyxor med skir effekt

Ovan är som sagt strumpbyxa och inte tights (tights = utan fot).

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka