Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ju gå till typ Lindex? och titta på dem? De brukar ju ha bra tights och strumpor.Nu är det säsong igen för all reklam för fleecetightsen som ser ut som strumpbyxor, och jag är lika sugen i år igen
Men man blir ju fett skeptisk till vilka sidor som faktiskt är bra/rätt/riktiga.
Så, nån som köpt sånna tights och fått dom och varit nöjd?![]()
Vet att cubus hade en liknande modell ifjol, men fanns inte i lager när jag letade. Minns inte om nån av de andra butikerna hade av samma slagMan kan ju gå till typ Lindex? och titta på dem? De brukar ju ha bra tights och strumpor.
Nu är det säsong igen för all reklam för fleecetightsen som ser ut som strumpbyxor, och jag är lika sugen i år igen
Men man blir ju fett skeptisk till vilka sidor som faktiskt är bra/rätt/riktiga.
Så, nån som köpt sånna tights och fått dom och varit nöjd?![]()
Hittar du nude look går foten att klippa av.Vet att cubus hade en liknande modell ifjol, men fanns inte i lager när jag letade. Minns inte om nån av de andra butikerna hade av samma slagkan ju hoppas att fler hakar på trenden i år.
Hatar strumpbyxor egentligen, så drömmen hade ju varit nude-look utan fot![]()