Fleecetäcke

Inka-90

Trådstartare
Jag söker ett bra fleecetäcke att lägga på hästen i boxen när den är svettig. det ska vara bra kvalite och bra passform.
Jag har funderat lite på Exklisiv, är det någon som har deras fleecetäcke?

Har ni några tips på bra och snygga fleecetäcken, visa gärna bilder.

Sv: Fleecetäcke

tycker rambos fleecetäcken är väldigt fina, riktigt tjocka och mjuka!

annars är det väl nästan sak samma vad man köper.. tycker inte det skiljer så mkt varken i passform eller kvalite på mitt svindyra equiline med helhals och 198krs från granngården.. :p det från gg är iaf gulligt, marinblått med stjärnor på :D

horzes fleecetäcke "ekonomi" är det bästa täcket jag haft någongång i passform, pris och kvalitet! :bow:

det har även kryssgjordar som jag gillar då jag hatar täckesgjordar som borde vara jätteobekvämt för en häst att ha på sig en hel natt!

Exklusivs ( det där vet jag aldrig hur man stavar :D ) upplever jag som stora och dåliga i passformen...
Rambos är underbart :love:
Den kvaliten på fleece är ngt extra ;) Jättetjock och "kompakt", mjuk och ja... underbar :D
Dock kostar det ju endel..

Mina favoritfleece kommer från charlies/my one. Det är samma täcke men olika loggor på. Kostar typ 200 kr, och sitter faktiskt bra! Avtagbara kryssgjordar och antingen dubbla eller enkla passpoaler, i massa olika färger :)

Har bild på ett av dem...
ursäkta den lurviga hakan :angel:
julafton2007011.jpg

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Islaend
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 435
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka