Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Fleecetäcke från Börjes?

B

**BORTTAGEN**

Jag har det till vår nordis..det passar bra och är snyggt!
verkligen prisvärt. fungerade bra också!

Lazio

Trådstartare
jag funderar på att köpa det. men det var så otroligt billigt så jag började undra om det bara var skräp..

S

Snuttisen

Jupp..jag har oxå det och är väldigt nöjd med det..
Köpte även ett i beige precis som är ganska mycket dyrare och är inte alls nöjd med det..

Japp, det är STORT och ganska tunt men funkar jättebra som svetttäcke, svetten lägger sig på utsidan. Så tycker absolut det är prisvärt!

//jo7 :bump:

R

RebeckaKihlberg

Jag köpte ett till min shettis, det var ganska djupt framtill,men pillig som man är så sydder jag till det själv...och nu sitter det super...har hållt sig snyggt och fint.

//Becky

V

vivianhegre

en bekant av mej hadde et i sitt stall. kände lite hastigt på det, och jag tyckte det kändes bra ut. Och så är det himla snyggt tycker jag!

M

maiden

Golden Stripe är väl inte i fleece??
Har i mååånga år velat ha ett Golden Stripe täcke :love: Men blir aldrig att jag köper de få gånger jag ska köpa... :(

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6480 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hemmet I somras målade jag om den murade delen till vår kamin (Keddy-insats). Den var vit och jag målade den mörkgrå. Jättesnyggt och jag är...
Svar
13
· Visningar
771
Hemmet Det finns en prenumerationstjänst där man får hem soppåsar efter behov. Baggy heter den, nån som provat och vet om påsarna håller bra...
Svar
12
· Visningar
526
Övr.Hund Hej, Här pratar vi djur :) Har precis skaffa en liten valp tik som är så snäll och fluffig havanese. Har börjat fundera på gulliga namn...
Svar
6
· Visningar
453
Övr.Hund Efter slyngelåldern har jag kunnat ha min hund lös på skogspromenader. Någon enstaka gång har hon dragit efter hare som dykt upp precis...
Svar
15
· Visningar
566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar