Flugfiskare

Sv: Flugfiskare

Har en pojkvän som flugfiskar, men jag har bundit flugor till honom det är ju jättekul!
Jag spinnfiskar, fick en jätteöring för nåt år sen i havet som jag är mycket stolt över, typ 5kg om jag inte minns fel :D
 
Sv: Flugfiskare

Jag fiskar mer än gärna, men just flugfiske är helt nytt för mig. Provade förrförra sommaren och blev helt såld!
 
Sv: Flugfiskare

Jag fiskar mer än gärna, men just flugfiske är helt nytt för mig. Provade förrförra sommaren och blev helt såld!
DET här är något jag är orolig att drabbas av...alla som flugfiskar verkar vara så fanatiska...ungefär som golfare...
 
Sv: Flugfiskare

Lika bra att börja lägga undan ett kapital, flugfiskegrejen är nästan mer prylkåt än kameragrejern :rofl:
 
Sv: Flugfiskare

Vi var och fiskade idag. Dock inte flugfiske utan bara med kastspö. Det var nog lite för varmt idag för det nAppade dåligt. Men kul hade vi ändå. Vad ska det vara för väder då det nappar egentligen?
 
Sv: Flugfiskare

Egentligen spelar vädret mindre roll så länge man anpassar metoden efter! Men är det varmt i vattnet är det ultrarapid som gäller längst botten, bottenmete brukar fungera bra, flugfiskarn man får man köra med "strykjärn" dvs. linor som sjunkar extremt fort och hasa flugor precis ovanför botten!
 

Liknande trådar

Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 591
Senast: Linta
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 276
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Min pappa drabbades av sepsis och endokardit i somras och man börjar nu planera för hemgång. IVA-vården tog dock hårt på kroppen och han...
2
Svar
22
· Visningar
2 258
Juridik & Ekonomi Hej, Min pappa har gått bort. Jag har inte haft kontakt med honom på flera år och är inte sugen på att städa ur hans hem. Jag är inte...
Svar
14
· Visningar
1 178
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp