Flytta foton.

åke

Trådstartare
Hur gör jag det enklast från dator 1 till dator 2? Jag har ett USB-minne men fattar inte hur det fungerar.
 
Sv: Flytta foton.

Sätt i USB-minnet i den datorn bilderna ligger på
markera de bilder du vill flytta
ctrl+X om du vill flytta, ctrl+C om du vill kopiera
öppna USBminnet
Klistra in med ctrl+V

Flytta USBminnet till den datorn dit bilderna ska och gör i omvänd ordning.
 
Sv: Flytta foton.

Men hur öppnar jag USB minnet? Den står ju inte med på min lista. Den när jag klickar på att kopiera dom markerade filerna.
 
Sv: Flytta foton.

Testa att öppna "den här datorn" och sedan klicka på den "flyttbar disk" som finns längst ner i listan och se om en mapp öppnas eller om det står "sätt i en disk i enhet X" om en mapp öppnas är det bara att börja kopiera över.
 
Sv: Flytta foton.

Tack. Jag fick det att fungera. Den hette E-flyttbar enhet.
 

Liknande trådar

Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 216
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 296
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 552
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp