Bukefalos 28 år!

Flytta foton.

åke

Trådstartare
Hur gör jag det enklast från dator 1 till dator 2? Jag har ett USB-minne men fattar inte hur det fungerar.
 
Sv: Flytta foton.

Sätt i USB-minnet i den datorn bilderna ligger på
markera de bilder du vill flytta
ctrl+X om du vill flytta, ctrl+C om du vill kopiera
öppna USBminnet
Klistra in med ctrl+V

Flytta USBminnet till den datorn dit bilderna ska och gör i omvänd ordning.
 
Sv: Flytta foton.

Men hur öppnar jag USB minnet? Den står ju inte med på min lista. Den när jag klickar på att kopiera dom markerade filerna.
 
Sv: Flytta foton.

Testa att öppna "den här datorn" och sedan klicka på den "flyttbar disk" som finns längst ner i listan och se om en mapp öppnas eller om det står "sätt i en disk i enhet X" om en mapp öppnas är det bara att börja kopiera över.
 
Sv: Flytta foton.

Tack. Jag fick det att fungera. Den hette E-flyttbar enhet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
161
Senast: Migo
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 251
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 024
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp