Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort lycka till!!Visa bifogad fil 168128
Min lilla (168cm mätt hemma med en kanske inte helt tillförlitlig mätsticka) ska gå unghästtest om en vecka
Jag är skitnervös redan, är första gången jag visar. Hon har varit iväg flera gånger och gjort det fint. Vi har övat på att ställa upp och att springa i snöre och löshoppningen är klockren. Så förberedda är vi, sen kan ju allt hända. Jag är nöjd bara vi genomför det. Poängen spelar ingen roll, även om det skulle vara skoj om domarna gillar henne lika mycket som jag gör
Nu gäller det bara att väga av motionen under veckan så hon har gott om energi men inte är allt för spicy![]()
Vad roligt! Vår uppfödning visades nyligen. Han var bara ett poäng ifrån klass I i både dressyr och hoppning. Förargligt, men ändå jättebra.Visa bifogad fil 168128
Min lilla (168cm mätt hemma med en kanske inte helt tillförlitlig mätsticka) ska gå unghästtest om en vecka
Jag är skitnervös redan, är första gången jag visar. Hon har varit iväg flera gånger och gjort det fint. Vi har övat på att ställa upp och att springa i snöre och löshoppningen är klockren. Så förberedda är vi, sen kan ju allt hända. Jag är nöjd bara vi genomför det. Poängen spelar ingen roll, även om det skulle vara skoj om domarna gillar henne lika mycket som jag gör
Nu gäller det bara att väga av motionen under veckan så hon har gott om energi men inte är allt för spicy![]()
Jättefin!Visa bifogad fil 168494
Så, då var visningen avklarad. Målet - att överleva - uppfyllde vi. Tyvärr blev hon väldigt spänd och introvert, vilket visar sig ffa i galoppen. Hon blev kort och flack och då är det svårt att nå fram över oxern. Men hon försökte till 100% och jag är sååå glad i min fina häst![]()