Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta det som en komplimang oavsett om han är tillsalu eller inteJag har fått en fråga om vad Calle kostar. Njae…
Hur går det med näsan?? Jag har smort varje förmiddag med spf50 hela värmeböljan men ändå tror jag hon lyckades bränna sigVisa bifogad fil 171699
Förskolan drar snart igång igen för Emeri. Planen är om 1-2 veckor (vädret får avgöra). Just nu försöker jag sanera henne efter att hon fått gå typ orörd i två månader.
Som lite muta får hon alltid sina tillskott (mineraler och salt blandat med liiiite Krafft) där också, positiva upplevelser![]()
Stackarn!Hur går det med näsan?? Jag har smort varje förmiddag med spf50 hela värmeböljan men ändå tror jag hon lyckades bränna sig![]()
Jag köpte en sån men hennes kompis har dödat 4 huvor för mig iårStackarn!
Emeri har klarat sig mycket bra faktiskt, lite bränd i början på säsongen men det la sig. UV-huva dygnet runt (har fått lufta sig några timmar på natten) även vid mulet/regnigt väder.
Har även haft solskyddsfaktor 50(barn) och zinksalva när det varit som värst.
Visa bifogad fil 171723
Denna huva från Shires har varit fantastisk! Har en med svart nät hela vägen också som varit på när denna behövt en tvätt. Emeri dyker ner i huvorna nu, det trodde jag aldrig skulle ske efter förra årets "slagsmål' (läs mutning från mitt håll) för att få på och av![]()
Min är ganska tjockHur håller era vikten på betet? Min ser ok ut, revbenen kan anas. Antar att han bränner mycket då han hans mamma är fullblod och så växer han…
Det var lite lika för mig. Skulle gå fort, hända saker rättså snabbt från ett pass till nästa.Visa bifogad fil 172848
Jag har varit uppe på Emeri igen
Jag har ju valt att börja från noll igen med inridningen. Kändes inte helt hundra i våras även om inget hände eller blev "fel". Men hon var för mkt i varv liksom. Gör allt själv också nu, jag blir lite för påverkad av andra och jag vill ju göra på mitt sätt och på det vis jag tror passar oss och framförallt Emeri bäst.
Nu har vi enbart jobbat med att hitta verktyg för avslappning, lugn och att hon ska ha fokus på mig. Har övat mkt på att bara stå stilla och i avspänt läge. Och ja efter lite jobb var det bara att parkera henne vid pallen och kravla upp. Så duktighelt avspänd och cool med att jag var där uppe.