Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
84F7217B-9A84-450C-BEBC-B71D083311A1.jpeg
Världens mest toleranta mamma börjar ändå sätta någon typ av gränser 😆
 
IMG_20220106_160417595_HDR.jpg

" Hej matte, jag tar gärna en sådan där morot till tack 🥰 "

Hoppas vi snart ska kunna ha öppet dörren så hon kan titta ut. Men vi har inte öppet där när vi inte är i stallet ifall att hon får för sig att hoppa 😅 Vore brutalt onödigt när vi faktiskt kan stänga. Hennes mamma har stängt med men det är mest för att hon är så förbannad på en av de andra hästarna så hon varvar upp. Maggan når hon genom gallret i mellan dem istället ❤️ De brukar stå mule mot mule.
 
Ja, han ska ingenstans 🥰

Det blir spännande att se vilken fuxfärg det landar i tillslut! Trodde han skulle bli mörk men nu är han ju väldigt röd 😊

Ja jag tyckte våra såg ganska lika ut där ett tag I färgen.
Ska bli spännande och se när vinter pälsen trillar av vad som gömmer sig där 😁
 
Jag har fött upp henne själv. 😊Hon är efter Vivaldon o min gamla tävlingshäst Hedwig (D-Day-Furioso III) Skulle gärna behålla henne. Hon är helt bedårande. 😍Så himla snäll. Säljer henne bara om det dyker upp en riktigt bra köpare. 😄

Vad roligt, jag trodde jag skulle sälja om det kom ut en hingst och dessutom fux.
Men nu tror jag att jag aldrig kommer kunna sälja.
Dom växer på en och antar att ens första uppfödning alltid kommer vara speciell oavsett ❤
 
Mitt lilla lurv växer och frodas, är väldigt förtjust i henne jag med. Håller med om att det är svårt att sälja! Men min plan är att försöka behålla henne, första avkomman efter första uppfödningen är lika speciell 😅

Strax över 6 månader nu och snart går shettisgrimman inte på längre 🥰

BE3242E7-9012-4C7C-A64E-2862F2332A5E.jpeg

Fürst Sinclair S - Rosevelt - Ragazzo
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 259
  • Artikel
Hästnyheter Ett säkert vårtecken är när årets första föl i russflocken på Lojsta hed, Gotland, kommer till världen. Den 24 april föddes ett litet...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Småbarn Lång historia kort men vi har ett barn fött nov 2021 som sovit dåligt sen han föddes. Han har utretts för alla möjliga saker men det...
2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: Lingon
·
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp