Bukefalos 28 år!

För tunn pad?

MissPopcorn

Trådstartare
Hej,

Jag har köpt en Cavallo-pad i memory foam-material. Jag tycker dock att paden är väldigt tunn. Jag har läst i beskrivningen till produkten att det inte behövs tjockare vaddering på grund av materialet, men jag blir ändå fundersam då jag aldrig själv har använt så pass tunn pad förut. Är det någon som har erfarenhet av paden eller överlag med tunna padar?

/Maja
 
Sv: För tunn pad?

Jag har en Formiga. Väldigt tunn. Jag upplever ändå att den är riktigt bra! Har provat trycka på den och den är verkligen tryckutjämnande.
Hästen har inga invändningar mot den, han sätter muskler fint och jobbar på som han ska.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 788
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 288
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 252
Senast: Migo
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 610
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp