För utmanande?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår hade jag denna outfiten. Mamma tyckte inte alls om shortsen för de var för lika trosor tyckte hon och en annan sa att jag var modig som gick ut såhär. Är detta för utmanande klädsel? Den är rätt basic om jag utgår från dem jag har kontakt med på instagram, men det visar ju inte vad den stora massan tycker
D2C769C7-B9F1-46EE-B77E-9BD8A8CA11BF.jpeg
 

Inte baraxlad i kyrkan? och vad är liknande?
Det finns olika "regler" för vad man har på sig vid olika tillfällen dvs andra liknande regler. En underförstådd regel är tex att inte gå utan kläder på överkroppen i affärer eller på andra platser där människor tvingas vara nära dig.
 
Det finns olika "regler" för vad man har på sig vid olika tillfällen dvs andra liknande regler. En underförstådd regel är tex att inte gå utan kläder på överkroppen i affärer eller på andra platser där människor tvingas vara nära dig.

Men du skrev baraxlad i det inlägg jag svarade på, jag vet massor som går baraxlat i kyrkan.
 
Igår hade jag denna outfiten. Mamma tyckte inte alls om shortsen för de var för lika trosor tyckte hon och en annan sa att jag var modig som gick ut såhär. Är detta för utmanande klädsel? Den är rätt basic om jag utgår från dem jag har kontakt med på instagram, men det visar ju inte vad den stora massan tycker
Visa bifogad fil 31357
Håller med om att det ser ut som snygga underkläder mer än något annat. Man kan väl ha på sig vad man vill, men visst skulle jag reagera lite om jag såg någon gå klädd så på stan. Jag antar att dock att det är syftet med outfiten? Om jag hade en kollega eller en student som kom så till jobbet/undervisningen skulle jag tycka det var väldigt märkligt klädval.
 
Igår hade jag denna outfiten. Mamma tyckte inte alls om shortsen för de var för lika trosor tyckte hon och en annan sa att jag var modig som gick ut såhär. Är detta för utmanande klädsel? Den är rätt basic om jag utgår från dem jag har kontakt med på instagram, men det visar ju inte vad den stora massan tycker
Visa bifogad fil 31357

Ser ut som underkläder och typiskt ”emo provocerande”.
 
Verkar som att de flesta är överens. Synd för jag älskar shortsen 😞 Mitt syfte är verkligen inte att vara utmanande eller provocerande. Jag bara klär mig som jag trivs i och känner mig fin i
 
Verkar som att de flesta är överens. Synd för jag älskar shortsen 😞 Mitt syfte är verkligen inte att vara utmanande eller provocerande. Jag bara klär mig som jag trivs i och känner mig fin i

Kan du inte ta en basic T-shirt utan knästrumpor och dom skorna till shortsen? Då blir det lite mer normalt.
 
Verkar som att de flesta är överens. Synd för jag älskar shortsen 😞 Mitt syfte är verkligen inte att vara utmanande eller provocerande. Jag bara klär mig som jag trivs i och känner mig fin i
Mer utmanande än en vanlig Svenssonstil helt klart. Nästan lite porrigt med tanke på kombinationen. Men samtidigt vem bryr sig? Gå klädd som du vill och känner dig bekväm i. Det är det viktigaste!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 775
Senast: Roheryn
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 351
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
789
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 480
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp