Bukefalos 28 år!

Föräldrar som vill styra

Sv: Föräldrar som vill styra

KL

Jag blev arg när svärisarna när min 4 månaders fick smaka öl... :eek: De gjorde det en gång till men sedan insåg de nog att om de fortsatte så skulle de inte få träffa barnbarnen.

Men är de inte riktigt sluga?!:eek::mad:

Och hur kunde/vågade ni lämna barnet där efter första "ölsmakningen"?
 
Sv: Föräldrar som vill styra

Stå på dig människa och sluta fega! Alltså när det gäller sina egna föräldrar eller svärföräldrar så får man stå sig ordentligt! Ibland kan det vara en ordentligt kamp! Säg bara rent ut till dem, antingen är det det du har sagt som gäller eller så får de inte träffa barnbarnet! Sätt hårt bara! Då kommer de att lyssna!
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 460
Senast: alazzi
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 191
Småbarn Min son är väldigt blyg och tycker det är jobbigt när det blir mycket folk. Oftast räcker det med att han får vara i knäet eller i...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: turbofling
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När man är liten så samlar man ju på sig beteenden, reaktioner och strategier som formas efter den omgivning man växer upp med - sånt...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp