Förlora kompisar som får barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Förlora kompisar som får barn

Såhär har jag upplevt det. När jag fick etta var han en lugn och trevli kille som inte begärde mycket alls. Kontakten med kompisarna fortsatte som vanligt. När tvåan kom var han en väldigt krävande unge som alltid skulle bli buren. Skrek hysteriskt om han inte vart det. Ammade 1 gång i timme och höll på 30 minuter varje gång.
Nu har trean kommit och han är någon blandning av sina storebröder.

Till dig som skrev ursprungsinlägget: Vet du om din vän har jobbigt med amningen? Har barnet kolik? Det finnas mycket sådant som påverkar om man orkar höra av sig. Har man jobbigt med amningen så visst det finns tid mellan men det kanske är psykiskt väldigt jobbigt för henne.

Min ena kompis fick barn 6 månader efetr att min tvåa kommit. Henne hörde jag inte av på 3 månader. Detta pga många olika anledningar men bla. för att hon hade jobbigt med amningen och missnöjd son.

Har man det så jobbigt så spelar det faktiskt ingen roll att man är två om barnet för då orkar man bara inte ta sig iväg när pappan är hemma heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 199
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 738
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 410
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Alltså min granne, hon ger mig gråa hår! Jag har två underbara kattgubbar som flyttade hem till mig i somras när deras husse dog. De är...
2
Svar
30
· Visningar
6 642
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp