Bukefalos 28 år!

Försäkringsstrul!!! HJÄLP!

Det mesta i försäkringsvillkoren är tolkningsfrågor. Dessvärre är dessa klausuler utformade så att försäkringsbolagen kan tolka dem till sin fördel. Jag vill höra dig den dan du fått ett negativt besked från ditt älskade försäkringsbolag, då blir det garanterat annat ljud i skällan!!!
SLUTDISKUTERAT
 
Fång jaaa du behöver nog inte oroa dig så mycket för att om det skulle återuppstå att det går över 25 000 kr för oftast så klarar man ju av att behandla fång hemma. Och då blir det inte så stora pengar som om dom måste stå på djursjukhus
 
Jag skulle snarare säga välkommen till verkligheten och försäkringsbolagens underbara värld, det finns säkerligen inte ett bolag som inte har missnöjda kunder. Själv är jag nöjd med just Agria än så länge, Folksam har däremot klantat sig ordentligt, eller rättare sagt ett ombud + den som hanterade mina klagomål. Jag lyckades inte ens teckna försäkring där för ombudet lyckades aldrig dyka upp trots otaliga samtal.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har precis köpt en 2,5 åring (halvblod, valack) som såklart ska försäkras. Uppfödaren har den försäkrad i Agria katastrof och den...
Svar
13
· Visningar
1 716
Senast: Piranesi
·
Ekonomi & Juridik Fick tips av en person att Agrias nya villkor som ska börja gälla ligger på hemsidan. Och de har ju försämrat KRAFTIGT, och jag begriper...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
31 154
Senast: Lobelia
·
Hästvård Vart ska jag egentligen börja. Det kommer bli långt. Min häst är halt. Och jag vill inte bli dumförklarad, jag ber bara om lite råd...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: annso80
·
Hästmänniskan Min häst behandlades ju som bekant för fång nyligen, fick också en tarminfektion, och avlivades på Hbg djursjukhus. När jag tecknade...
2
Svar
30
· Visningar
2 618
Senast: mul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp