Förtydlingar.

Mammas

Trådstartare
Noterade att Fanzias tråd om Facebook på Senior fått en klammer med förtydligande efter rubriken. Detta är jättebra tycker jag, speciellt i trådar som många skriver i där rubriken inte är helt tydlig.

Så detta får ni gärna fortsätta med, jag tycker att det blir mycket lättare att välja vilka trådar jag vill gå in på och inte. Givetvis inte på alla trådar (då skulle ni inte göra annat) men sådana trådar som visar sig populära bör det finnas ett syfte i att vara tydlig med i rubriken.
 
Sv: Förtydlingar.

Jag håller med dig helt och hållet Mammas, och jag hoppas också på en fortsättning av det!
 
Sv: Förtydlingar.

Jag håller med! Med tillägget att det är TS ansvar att göra tydliga rubriker, moderatorerna ska sannerligen inte behöva göra det (som i det nämnda fallet).

Trådar med rubriker som Nu jävlar... eller Får det gå till så här??? eller Jag blir så förbannad eller Hur ska jag göra? eller En fråga till visa Seniorer - de kan gärna tas bort. Lite mer än så kan man faktiskt anstränga sig:devil:
 
Sv: Förtydlingar.

Jag håller med! Med tillägget att det är TS ansvar att göra tydliga rubriker, moderatorerna ska sannerligen inte behöva göra det (som i det nämnda fallet).

Trådar med rubriker som Nu jävlar... eller Får det gå till så här??? eller Jag blir så förbannad eller Hur ska jag göra? eller En fråga till visa Seniorer - de kan gärna tas bort. Lite mer än så kan man faktiskt anstränga sig:devil:

Givetvis är det TS ansvar. Men tyvärr tror jag att det är att hoppas på för mycket att alla ska tänka på det. Det känns lite överkurs när vissa inte har koll på ens de mest grundläggande regler. Därav är min åsikt att det kan vara bra att mod kastar in en klammer när det är otydlig rubrik i en populär tråd. Även om ansvaret ursprungligen är TS. :)
 
Sv: Förtydlingar.

Ja, eftersom moderatorerna inte har nåt annat att göra, så...;)

Kan man inte ens få till en tydlig rubrik är det väl frågan om ifall man ska starta nån tråd. Därav mitt drastiska förslag till uppfostringsmetod: ta bort trådar med usla rubriker. Jag lovar, efter EN sådan radering har man lärt sig;):D
 
Sv: Förtydlingar.

:confused: Vad menar du nu? Annat att göra? Som? Kom inte dragandes med detta konstiga "L.I.V." nu igen. ;)

Du har helt klart en poäng. Fast å andra sidan, en gång per användare ger 38.000 trådar på bukehjälpen "VarfÖr togs min trÅd bort???????". Tror nog att det skulle vara mer effektivt att låsa tråden med ett meddelande i slutet "Låst pga otydlig rubrik", då skulle nog folk lära sig bättre. Då skulle folk även lära sig av andras misstag. Lite tid skulle det ju förstås ta, men du sa ju just att moddarna inte hade annat att göra, inte sant? :angel:
 
Sv: Förtydlingar.

Oh, den gillade jag!
"Låst pga otydlig rubrik"
Moahaha!

Det skulle bli glest mellan de öppna trådarna på en hel del forum innan upplärningen tagit...
 
Sv: Förtydlingar.

Oh, den gillade jag!
"Låst pga otydlig rubrik"
Moahaha!

Det skulle bli glest mellan de öppna trådarna på en hel del forum innan upplärningen tagit...

Håller med Ullo! :love:

Funderar på o börja med den regeln med detsamma... :devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 070
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 475
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp