Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är också nyfiken. Min häst vill gärna titta ut men tänker också att det kanske blir för bra med ett jätte fönster.Undrar hur era hästar reagerar på stora fönster i transporten. Mustang har ju länge haft ett stort fönster i fram och bland annat har de nya från Ifor också stora fönster framåt.
Att möta all trafik i 70-80 km/h på vissa vägar, hur reagerar dom?
Dels var dom ganska dyra i nypris och sedan tror jag många, precis som jag gärna behåller dom eftersom dom håller bra kvalitet. Jag har liksom ingen anledning att byta till ett nytt eftersom jag fortfarande gillar hur inredningen är. Jag har inte behövt göra mycket med mitt genom åren, bytt bromsar en gång och servat kanske fyra gånger på alla år. Så varför byta liksom och vad skulle jag i så fall byta till?Så bra, då kanske jag ska hålla utkik efter någon begagnad Mustang! Tycker de verkar genomtänkta. Frågan är varför det finns så få?
Dels var dom ganska dyra i nypris och sedan tror jag många, precis som jag gärna behåller dom eftersom dom håller bra kvalitet. Jag har liksom ingen anledning att byta till ett nytt eftersom jag fortfarande gillar hur inredningen är. Jag har inte behövt göra mycket med mitt genom åren, bytt bromsar en gång och servat kanske fyra gånger på alla år. Så varför byta liksom och vad skulle jag i så fall byta till?![]()