För o Nackdelar med boots, tex old mac´s o easyboot

Lycanthrope

Trådstartare
Ska nu köpa boots till min nordsvensk.
Har inte bestämt vilken sort än men det lutar åt easyboots.
Nu undrar jag vad ni andra tycker om de olika, för o nackdelar osv.. :D

Sv: För o Nackdelar med boots, tex old mac´s o easyboot

Old macs har jag provat på min häst... dom är hur små som helst! Den största storleken är 15 bred och 14cm lång... När min häst hade trampat av sig sina skor varje vecka i 6 veckor hade han pyttesmå hovar (för honom då. han är en haflinger på 155 men har hovar som ett grovt halvblod på 175....) och då var hans 14,5 breda och 16,5 långa. Så dom passade inte... Har kollat på alla såna boots som finns oh alla är för små.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
24 850
Senast: Brie
·
Utrustning Då jag planerar att skaffa häst igen om några år så sitter jag o kollar på utrustning osv. Gillar att ha en färdig plan för hur saker... 2
Svar
30
· Visningar
2 547
Senast: tuaphua
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 636
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Jag åker iofs sällan och då oftast under snöfria årstiderna. Men jag har trots ett fint lager av transportskydd, svansskydd och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 060
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka