Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var ju jättevacker!Visa bifogad fil 179656
Så här ser min ring ut @Tonto
Ganska stor med mycket utstickande på sidorna men jag älskar den och vande mig jättefort. Har den även under vantar utan problem.
Tack! Hittade den av en slump när vi promenerade förbi Kaplans i stan. Lämnade in den till en juvelerare för lite service samt storleksändring efter köpet och det blev riktigt billigt i förhållande till vad en nytillverkad ring i samma kaliber hade kostat.Den var ju jättevacker!
Också jättefin! Du känner inte att spetsarna fastnar på saker?Vad lik min haha!
Min är arvegods från min mans mormor, också rubin + diamenter men lite mindre.
Visa bifogad fil 179659
Wow jättelik! Och finVad lik min haha!
Min är arvegods från min mans mormor, också rubin + diamenter men lite mindre.
Visa bifogad fil 179659
Smala/tunna ringar är fint MEN om du planerar ha den många många år (vilket ändå är lite syftet med vigsel/förlovningsring) så blir tunna/smala ringar utslitna ganska fort. De blir gärna ovala i formen.Jag ska få välja en guldring.
Jag vill helst ha en stor cocktailring med stora ädelstenar men inser att det blir för dyrt just nu.
Tycker ni att små, smala ringar är fina? Tänkte matcha med ett smalare armband i så fall.
Och sedan köper jag en stor ring i silver som får vara lite mer festbetonad.
Jag älskar smala ringar och tycker att denna var finast av de du la upp
Också jättefin! Du känner inte att spetsarna fastnar på saker?
Funderar på att köra på 0.8 carat på stenen för att den ska se lite mindre crazy ut för min del.
Festring deluxe!
Jag jämförde den med den andra med lilla ametisten och tyckte att den andra var mera festlig trots mindre sten, det blev läckert med guldet som håller stenarna på plats. Lite mera festlig medan den du valde är lite mera elegant typSom festring hade jag valt den här. Hade inte orkat ha den som förlovningsring eller vigselring dock.