Formatera en mp3

Snuffsan

Trådstartare
Hur gör man? Dotterns mp3 (en sandisc sansa express) fryser ihop då och då. Enligt instruktioner ska den då formateras. Men hur gör man? Jag letade på Sandiscs hemsida och det står att man kopplar in mp3n på datorn och högerklickar på på symbolen och väljer formatera. Men när jag högerklickar får jag inte upp format som val.

Vad ska jag göra?

Sv: Formatera en mp3

Hur gör man? Dotterns mp3 (en sandisc sansa express) fryser ihop då och då. Enligt instruktioner ska den då formateras. Men hur gör man? Jag letade på Sandiscs hemsida och det står att man kopplar in mp3n på datorn och högerklickar på på symbolen och väljer formatera. Men när jag högerklickar får jag inte upp format som val.

Vad ska jag göra?
Har du letat upp enheten (spelaren) i <Den här datorn>, och högerklickat på den där - så du inte råkat högerklicka på någon genväg som installerats av något musikprogram till spelaren?

Sv: Formatera en mp3

Hittade det! Skulle ner ett steg till. Sandisc-högerklicka-öppna-internal memory-högerklicka-format. Då kör vi!

Liknande trådar

M
Dressyr Hej! Jag har just börjat träna dressyr igen med min lille häst efter flera års uppehåll p.g.a. små barn. Under tiden har jag ridit en... 2
Svar
29
· Visningar
4 452
Senast: Mayara
·
Avel Ja, som rubriken lyder, hur sjutton går man till väga med allt. Jag har läst boken "att bli med föl", men har ändå några frågor. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 475
Senast: Mitrolle
·
L
Träning Jag har ett femårigt knabstruppersto som ibland kan vara en svår nöt att knäcka! Hon är extremt lat och samtidigt ruggigt smart. I... 2
Svar
22
· Visningar
4 641
Senast: scesar
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 905
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form