Steg ettDet är kanske en bra början om hästen inte är halt på filmen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Steg ettDet är kanske en bra början om hästen inte är halt på filmen.![]()
Förlåt att jag skrattar! Passar i annonsera mera - tråden ju!Det är kanske en bra början om hästen inte är halt på filmen.![]()
Det är kanske en bra början om hästen inte är halt på filmen.![]()
Var och kikade på en 4 åring, inte riden, som hade ett frågetecken-problem i ett framben men såg jättefin ut på filmen som var några månader gammal. Fick alla plåtar och journaler och min veterinär sa ok, åk o kolla på den.Förvånansvärt många som var när jag hjälpte kompisen leta häst.
Två ganska rejält när vi va där och tittade. Ena föll in i galopp istället för trav hela tiden och andra slog och ville inte gå fram (kompisen hoppa av o vi tacka för oss)
Jag får gå till den tråden, har en del saker att säga.Steg ett![]()
Det fattade jag!
Vad är det för häst du vill ha?
Typ mellan 163 och 168?Snäll och trevlig och gärna lite personlig häst med hoppstam. Som ska ta mig med till och över hinder bättre än den jag har, utan att rusa eller bli stark. Inte vara het! (Har provridit en sån, dog nästan) Inte för stor och inte för liten! Inte för ung och inte för gammal.
Lätt modell, bra bakben. Gärna gått fälttävlan så jag vet att det går.
Sen går det utför, för jag vill inte ha en valack, den ska inte vara tråkbrun utan tecken. Inte ett fuxsto till!
Vill egentligen inte ha en vit, men blir förtjust i alla grå jag ser….
Den ska vara SÖT i ansiktet och jag ska känna WOW!
när jag ser den.
Och sen ska den då inte vara halt heller.
Wtf.
Jag borde kunna välja och vraka??
![]()
Ja, men typ så.Typ mellan 163 och 168?
Lite lätt i typen, röra sig vettigt och nånstans mellan 5 och 12?
Du får leva med att den kanske blir lite stark på hinder i början om du vill få lite självförtroende på den men det kan du ju skola bort.
Jag gillar att leta hästar till andra så jag kollar lite.![]()
Tänker att du vill ha ungefär vad jag själv skulle gilla fast aningen mindre.Ja, men typ så.
Gärna!![]()
Vi får hjälpa @Marvin - helt klart.Tänker att du vill ha ungefär vad jag själv skulle gilla fast aningen mindre.![]()
Som sagt, vem är det jag försöker lura egentligen, jag är ju fortfarande helt förälskad.![]()
Hur går det här?![]()
![]()