Förnya tävlingslicens

Sv: Förnya tävlingslicens

Min kompis som skulle förnya sin juniorlicens för 2 dagar sedan hade precis samma problem! Hon skrev också sitt personnummer på alla olika sätt men det stod bara "felaktigt personnummer" hela tiden :mad: . Till slut tröttnade hon och skaffade en helt ny istället (tror jag i allafall att hon gjorde).

Lycka till i alla fall!!!

881006xxxx (alltså inget bindestreck)

Så skrev jag och jag har fått min nya licens i alla fall. ;)

Jag skrev med bindestreck och de funkade! ioch för sig så har den registrerat fel klubb :devil: så måste ändå göra om!

Hhhee oj.. nu har jag insett vad jag gjort för fel..
jag har skrivit person-nr:et i licens-rutan och tvärtom

:o :o :p

haha ´då förstår jag varför de inte funkade :p

Har ytterligare en fråga nu , har glömt att betala in pengarna
till licensen, kollade nu att senaste datumet var IDAG, men nu
kan jag inte göra det idag då.. Hur gör man då om man är för sent ute? Ska man beställa om licensen igen, eller betala ändå, eller vad/hur?

Liknande trådar

Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 842
Senast: cirkus
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)... 2
Svar
29
· Visningar
5 949
Senast: Fetaost
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 548
Senast: escodobe
·
O
Småbarn Detta blir mitt första inlägg under anonymt alias någonsin men jag känner att det är dags nu. Jag är småbarnsmamma, min sambo och jag...
Svar
8
· Visningar
1 691
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka