Bukefalos 28 år!

Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 98975
Jag gillar inte alls hur rynkorna börjat visa sig mer och mer men det är ju bara att acceptera, ett år kvar till the big 50ies ;) Har ingen make-up heller så det syns att jag slarvat med SPF i sommar (apropå pigmentfläckar då...).

Jag tog bilden pga solrosen, jag är 168cm kort! :laugh:
Jag är lite yngre än dig och har verkligen fler pigmentfläckar och rynkor! (Även om det händer att jag visar leg på systemet fortfarande).
Jag tycker om mina skrattrynkor, men är ändå lite avundsjuk på hur fin hy du har. Och hur man kan se ut sådär utan smink! 😍
 
Fortsätter väl mitt spam :D
20220902_134126-01-01.jpeg
 
Det är med viss tvekan som jag delar denna bild. Bilderna före och efter har jag delat tidigare, men inte denna.

En av mina vänner ville ta några bilder av en rosa dräng, och jag ställde upp. Hon bad mig ta ett steg bakåt, och katastrofen var ett faktum.

Visa bifogad fil 88054
Man ramlar mjukt, när man ramlar på dynghögen.
Ha ha. Jag har missat att du dela bästa bilden. Men den är roligare med texten.

Dyngpeter! 💩😆

5B4D55C3-E6CE-40AB-BDA4-C71AD98BCCBA.jpeg
 
Jag är inte för fin för en awkward toalettselfie. :D (jag har inga stora speglar i lägenheten.). Det var en trevlig kväll precis som jag egentligen visste att det skulle bli trots velande och ångest, och det gick bra utan lockar! Jag är inte heller så stroppig som jag ser ut. :)
1662505172595.png
 

Jag är inte för fin för en awkward toalettselfie. :D (jag har inga stora speglar i lägenheten.). Det var en trevlig kväll precis som jag egentligen visste att det skulle bli trots velande och ångest, och det gick bra utan lockar! Jag är inte heller så stroppig som jag ser ut. :)
Visa bifogad fil 99605


Hur mycket magiska hår kan vi ha i en tråd egentligen? :love: :love: :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
20
· Visningar
1 058
Senast: VLMF
·
Trädgård & Växter Med tanke på värmen och torkan som har hållit i sig ett bra tag nu och verkar fortsätta hålla i sig, kommer det bli färre mördarsniglar...
2
Svar
25
· Visningar
598
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 125
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
56 843
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp