Bukefalos 28 år!

Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Screenshot_20220803-110125_Instagram.jpg
 
Jag måste köpa en hatt först! Senast jag hade en var när jag tävlade western, och det var länge sedan. :D

Tycker vi borde ha en hattutmaning i tråden! :love:
Jag är på!!
Jag har ju hatten som glömdes på hotellet i Hamburg och eventuellt kanske är på väg hem. Jag har nya hatten. Sen har fransmannen aviserat att han köpt en hatt åt mig för stt kunna ta en hattbild
30CD0BEE-F37A-4FAE-BB55-3273CB74EFB4.jpeg


Bild på oss hattlösa
 
Jag måste köpa en hatt först! Senast jag hade en var när jag tävlade western, och det var länge sedan. :D

Tycker vi borde ha en hattutmaning i tråden! :love:
Jag är på!!
Jag har ju hatten som glömdes på hotellet i Hamburg och eventuellt kanske är på väg hem. Jag har nya hatten. Sen har fransmannen aviserat att han köpt en hatt åt mig för stt kunna ta en hattbild. Mer hattar åt folket
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
20
· Visningar
1 055
Senast: VLMF
·
Trädgård & Växter Med tanke på värmen och torkan som har hållit i sig ett bra tag nu och verkar fortsätta hålla i sig, kommer det bli färre mördarsniglar...
2
Svar
25
· Visningar
592
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 091
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
56 832
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp