Forumuppdatering

På min jobbdator måste jag acceptera cookies varje gång jag loggar ut. Rensade just webbhistoriken men det hjälpte inte.
 
På min jobbdator måste jag acceptera cookies varje gång jag loggar ut. Rensade just webbhistoriken men det hjälpte inte.
Problemet med cookies är inte en bugg enligt de som gör forumprogramvaran, det är tänkt att fungera så om man loggar ut eller surfar som oinloggad.
Vi är flera som önskar att det ändras och det kan komma en ändring längre fram, förhoppningsvis.
 
Jag har som ni sett lagt tillbaka textfärgerna, jag har dock valt att inte lägga tillbaka kursiv-knappen. Det går dock att lägga in genom att skriva [i]test[/i], då får man test

Det finns en hel del andra funktioner som jag tagit bort som ingen uppmärksammat här ännu. Olika funktioner är olika viktiga för olika personer.

Det finns många andra tjänster på nätet där man inte kan formatera sin text alls samtidigt som det finns onödigt många möjligheter standardmässigt i den här editorn.
På något sätt verkar den här editorn fungera lite bättre med färre visade knappar.

Jag arbetar vidare med att försöka hitta lösningar på de olika problemen.

Om ni vill kan ni prova att klicka på kugghjulet i editorn, för en mycket enkel editor. Det kan säkert hjälpa en del.

På följande sida finns hjälp för de som vill smycka sin text eller använda en del funktioner som vi aldrig haft knappar för eller som nyligen tagits bort.
https://www.bukefalos.se/help/bb-codes/

Fortsätt gärna rapportera problem, gärna utförligt, med info om vilken webbläsare på vilken mobil eller dator.
 
Kan man inte göra länkar av text längre? Så fult att lägga ut dom som URL!
Det går också med kod, men blir ju lite krångligare såklart. Den här koden gör att ordet 'Bukefalos' blir en länk till Bukes webbplats: <a href="http://bukefalos.se">Bukefalos</a href>
 
Det går också med kod, men blir ju lite krångligare såklart. Den här koden gör att ordet 'Bukefalos' blir en länk till Bukes webbplats: <a href="http://bukefalos.se">Bukefalos</a href>

Testade det men förhandsgranskningen visade bara koden. Får testa igen.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 438
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
5 990
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
3 958
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp