Forumuppdatering

Saknar verkligen "sökfunktionen" högst upp. Nu kan jag bara klicka på senaste inlägg.

Vill jag gå till en specifik grupp så
Screenshot_20180520-174023_Chrome.jpg
måste jag klicka på hamburgermenyn, vilket är tjorvigare enligt mig.

Vill ha allt lättillgängligt.
 
Något som inte är nån direkt big deal, men ändå en smula störigt är att varje gång man loggar ut så måste man godkänna följande.
Vi använder cookies för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar information om din användning av vår webbplats till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.
 
Något som inte är nån direkt big deal, men ändå en smula störigt är att varje gång man loggar ut så måste man godkänna följande.

Fast det blir så för mig varje gång jag läser på exempelvis surfplattan (som jag inte loggat in på). och den är svår att klicka bort så brukar surfa runt med rutan uppe då det ofta blir klick på reklam när jag försöker trycka OK
 
Något som inte är nån direkt big deal, men ändå en smula störigt är att varje gång man loggar ut så måste man godkänna följande.
Jag tänkte, så kan det väl ändå inte vara. Men testade nu och du har rätt, cookie-frågan verkar komma upp efter utloggning oavsett om man godkänt den innan.
Jag skall försöka få klarhet från de som utvecklar forum-scriptet. Likaså hoppas jag de kommer fram med lösningar på en del av de andra problem som nämnts tidigare i tråden.
Stort tack för rapporten, loggar mycket sällan ut så jag hade missat detta.
 
Ibland när jag är på startsidan, klickar in på en tråd och sedan går tillbaka till startsidan igen (genom att gå tillbaka ett steg, inte genom att klicka på startsidan på nytt) så kommer jag till en ”gammal” startsida.
Svårt att förklara, men det är alltså startsidan men trådarna som ligger där är inte de nyaste. Klickar jag då på refresh-knappen kommer de nyaste trådarna igen.

Är det någon som förstår? Och är det någon mer som märkt det? Det händer bara här på Buke vad jag kan se.

Tillägg. Detta började efter senaste uppdateringen.
 
Ibland när jag är på startsidan, klickar in på en tråd och sedan går tillbaka till startsidan igen (genom att gå tillbaka ett steg, inte genom att klicka på startsidan på nytt) så kommer jag till en ”gammal” startsida.
Svårt att förklara, men det är alltså startsidan men trådarna som ligger där är inte de nyaste. Klickar jag då på refresh-knappen kommer de nyaste trådarna igen.
Är det någon som förstår? Och är det någon mer som märkt det? Det händer bara här på Buke vad jag kan se.
Så är det på dator med så det ska nog vara så.
 
Så är det på dator med så det ska nog vara så.

Nä, så ska det väl inte behöva vara? Går jag tillbaka ett steg ska jag väl komma tillbaka dit jag var innan, inte en äldre version av sidan?
Det var ju aldrig så tidigare.
Jag kanske förklarar dåligt, men jag kommer alltså inte tillbaka till startsidan så som den var innan jag klickade mig därifrån med de trådarna, utan till en ännu äldre ”version” med tex trådar som var populära för några dagar sedan.
 
Nä, så ska det väl inte behöva vara? Går jag tillbaka ett steg ska jag väl komma tillbaka dit jag var innan, inte en äldre version av sidan?
Det var ju aldrig så tidigare.
Jag kanske förklarar dåligt, men jag kommer alltså inte tillbaka till startsidan så som den var innan jag klickade mig därifrån med de trådarna, utan till en ännu äldre ”version” med tex trådar som var populära för några dagar sedan.
Jaha! Då ber jag om ursäkt. Jag missförstod. Nej så är det inte på datorn.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 440
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
5 990
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
3 961
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp