Ovanligt många matcher som gått till straffar
Är det? Hittills visserligen hälften av matcherna i slutspelet men i mitt tycke för litet urval för att dra någon slutsats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ovanligt många matcher som gått till straffar
Är det? Hittills visserligen hälften av matcherna i slutspelet men i mitt tycke för litet urval för att dra någon slutsats.
Bara min känsla, har inget statistiskt underlag erkänns. Möjligtvis för att de matcher jag varit intresserade av har gått till straffar.
Men guuuud vilken tråkig match! Särskilt när man, som jag, missade de första 5 minuterna![]()
Håller med. Kan tycka att 15 min förlängning är ok, tror det blir mer aktivitet om den är kortare också. Men nu kännsdet som de bara försöker vänta ut tiden till straffar.Jag tycker förlängningar blir riktigt tråkiga eftersom alla är så trötta så ingen orkar spela ordentligt. Var ju likadant i hockeyfinalen i våras. Jag tycker man borde gå direkt till straffar![]()
Det blir ju så långtråkigt så man håller ju på att krypa ur skinnet. Alla bara väntar på att tiden ska gåHåller med. Kan tycka att 15 min förlängning är ok, tror det blir mer aktivitet om den är kortare också. Men nu kännsdet som de bara försöker vänta ut tiden till straffar.
Ja fast gör ett extra byte så stor skillnadMen numer får man väl ett extra byte under förlängningen? Det fick man väl inte för bara några år sedan?
Minns någon match för länge sen när spelarna var så trötta att de knappt orkade springa fram till bollen under straffläggningen![]()
Alltså, så ont som det såg ut borde han väl ha blivit utburen på bår?Såg vi nyss årtusendets filmning?![]()
Nja, tror Pepe slår honom.Såg vi nyss årtusendets filmning?![]()
Alltså, så ont som det såg ut borde han väl ha blivit utburen på bår?
Såg vi nyss årtusendets filmning?![]()
Alltså... jag baxnarAlltså, så ont som det såg ut borde han väl ha blivit utburen på bår?
Nja, tror Pepe slår honom.Fult, ja. Men SÅ ont kan det omöjligt ha gjort.