FotbollsVM!

Fick fråga från IT vad jag skulle göra i konferensrummet. Var tvungen att erkänna, tänkte att de kanske behövde rummet till något tjänsterelaterat. Men det visade sig att de också ville kolla på fotboll 😂 tur det är ett stort rum!
Haha brukar oftast finnas fler. Jag jobbade tidigare på ett företag där vi var ett gäng som bokade upp ett konferensrum för hela herr-VM när det gick, så vi kunde se alla matcher medan vi jobbade. Det var en bra arbetsplats! :D En av de inblandade var min chef, kan tilläggas. ;)
 
Jag kollar inte själv men jobbet erbjöd folk att kunna kolla idag på jobbet (dock utstämplad) så det är ett helt gäng som sitter i matsalen och ser på teven där.
Jag jobbar på industri
 
Alltså. INTE imponerad av domarinsatsen. Blir så less när det premieras att förstärka. Har tyckt väldigt mycket om den andra domaren som dömt de flesta(?) matcherna, som varit stenhård och inte vikt sig för småsaker eller blåst då nån förstärkt nåt. Hon borde ha dömt varenda match.
Kan tillägga att nej, jag tror inte att det var domarens fel att vi förlorade, Spanien spelade bra. Men närkamper måste ju tolereras i en VM-semi.
 
Tycker Sverige spelar bra och det visar sig i siffrorna, men än är det inte slut. Ett mål till Australien och det kan bli farligt igen.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 414
Senast: hastflicka
·
Fritid Har inte sett någon diskussion om VM som pågår just nu. Jag äcklas av hur Qatar köpte VM och hur korrupt FIFA är. Gianni Infantino var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 525
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 925
Senast: Bison
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp