Status
Stängd för vidare inlägg.
Så i morse gick jag en liten prommis på nån timme.... vieeews!!

IMG_20171024_145727_187.jpg


Har nån mer här Insta? Vad heter ni där?
 

Vad vackert!
Hahaha! Det är något helt annat än jag som i morse byltade på mig underställ innan jag tog dunjackan, fårskinnsfodrade skor och mössa på morgonpromenad med hunden.
Fy vad jag hatar vintern!
Men snart åker vi till AU! Kallare än i dina trakter dock tror jag(Melbourne).
 
Vad vackert!
Hahaha! Det är något helt annat än jag som i morse byltade på mig underställ innan jag tog dunjackan, fårskinnsfodrade skor och mössa på morgonpromenad med hunden.
Fy vad jag hatar vintern!
Men snart åker vi till AU! Kallare än i dina trakter dock tror jag(Melbourne).
Vad roligt!! Melbourne borde ha tinat upp nu tycker jag, vi går ju ändå mot sommar! Själv åker jag till Melbourne om 2 veckor :bump:
 
cewe68 heter jag på instagram
Har väl inte världens roligaste insta, mest hund, båt, mat och någon enstaka hästbild när jag scrollar igenom
 
Vad roligt!! Melbourne borde ha tinat upp nu tycker jag, vi går ju ändå mot sommar! Själv åker jag till Melbourne om 2 veckor :bump:

Vad roligt! Vad ska du göra där?
Vi ska ju på jobbresa. Men hoppas ha någon dag ledigt.
Har du tips på ngt man ”måste” göra?
Är ju vår första resa till AU öht.
 
Vad roligt! Vad ska du göra där?
Vi ska ju på jobbresa. Men hoppas ha någon dag ledigt.
Har du tips på ngt man ”måste” göra?
Är ju vår första resa till AU öht.

Nä jag har dålig koll på Melbourne faktiskt. Har varit där en långhelg för ett par år sedan men det var mest ett party.
Vi ska på Melbourne Cup, Australiens årliga mest prestigefyllda galopplopp. Som Englands Grand National ungefär. Uppklädda och grejer :D
 
Nä jag har dålig koll på Melbourne faktiskt. Har varit där en långhelg för ett par år sedan men det var mest ett party.
Vi ska på Melbourne Cup, Australiens årliga mest prestigefyllda galopplopp. Som Englands Grand National ungefär. Uppklädda och grejer :D

Åh, när är det? Lät kul!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 806
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 569
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 266
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp