Fototråd del II

20211111_141803-01.jpeg
 
Denna tråd har gått mig spårlöst förbi, har tydligen haft flera trådar som legat som ignorerade av någon anledning jag inte vet, bara måste säga till @pepp - dina bilder är f a n t a s t i s k a! :bow: 😍

Du skulle lätt kunna sälja många av dina bilder. Just sayin'.

Men taaaack ❤🙏 det värmer!!
 
Hade systerhelg på annan ort i helgen och berättade om den här tråden och att dina bilder tagna med telefonen är så inspirerande. Ser framemot att kunna fota bättre med mobilen och inte känna behovet av systemkamera så fort jag ska fota "på riktigt". Även om jag såklart inte kommer lämna kameran helt.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ett strump-problem... När jag springer eller kör ett spinningpass och blir svettig om fötterna får jag ofelbart skoskav om jag...
Svar
15
· Visningar
705
Senast: 95johsv
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
779
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 345
Senast: cili
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
875
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp