Status
Stängd för vidare inlägg.
Papegoj ciklid som föregående bild fingeravtryck och alger ingår
20180819_170318.jpg
 
Suttit och tittat igenom tråden och vad duktiga ni är allihop, helt otroligt fina bilder! (dock varit lite orolig att det helt plötsligt skulle dyka upp en spindel i närbild med tanke på alla insekter :nailbiting:)

Jag fotade mycket när jag gick på gymnasiet då jag tyckte det var kul men var ärligt talat aldrig så bra på det, fick till ett par bilder jag gillade dock. Ska kika när jag kommer hem om jag har kvar dem någonstans kanske.

Kommer definitivt följa denna tråd :)
 
Jag försökte mig på att vara lite artistisk. Gjorde detta träd själv (händerna ser ut som om jag blivit riven av en katt efteråt 😅), sen skulle jag fota och ville ha en ren bakgrund. A4 papper är bra till mycket, själva ljuset blev inte det bästa dock, men för att va taget med mobilen duger det. 🙈
 

Bifogade filer

  • 8E6FB8EE-DB9E-4D00-9703-6C8524340846.jpeg
    8E6FB8EE-DB9E-4D00-9703-6C8524340846.jpeg
    82,5 KB · Visningar: 44
Men oj så coolt @RedHyuuga! Något sånt hade jag också velat göra, är det koppartråd du använt dig av? :)

Jag agerade hejaklack och fotograf åt min galna bror under Kullamannen 100 miles förra helgen. Snacka om att hamna helt utanför min comfort zone, jag gillar ju att kunna ligga i en kohage och spana efter en och samma trollslända i ett par timmar :rofl:

kullamannen_100_miles_by_liminalitet_dcrsx8s-pre.jpg


kullamannen_100_miles_by_liminalitet_dcrsxt1-pre.jpg


Det lönade sig att vara vaken hela natten, soluppgången var fullkomligt magisk, allt var rosa.
kullaberg_nr36_by_liminalitet_dcrsxm2-pre.jpg
 
Men oj så coolt @RedHyuuga! Något sånt hade jag också velat göra, är det koppartråd du använt dig av? :)

Jag agerade hejaklack och fotograf åt min galna bror under Kullamannen 100 miles förra helgen. Snacka om att hamna helt utanför min comfort zone, jag gillar ju att kunna ligga i en kohage och spana efter en och samma trollslända i ett par timmar :rofl:

kullamannen_100_miles_by_liminalitet_dcrsx8s-pre.jpg


kullamannen_100_miles_by_liminalitet_dcrsxt1-pre.jpg


Det lönade sig att vara vaken hela natten, soluppgången var fullkomligt magisk, allt var rosa.
kullaberg_nr36_by_liminalitet_dcrsxm2-pre.jpg
Nej, det är ej äkta koppartråd. Det är vanlig tråd som är syrabehandlat för att likna koppar. Tråden låg i en skrotcontainer på ett företag, så jag fick den och testade om det gick att köra något tjusigt av den, men den är hemsk att försöka forma med bara fingrarna. När det blir fler än 2 trådar ihop blir det ruggigt stark.

Fina bilder du lagt upp. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 993
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 384
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semester.
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp