Status
Stängd för vidare inlägg.
Slott

DF282F97-E332-40F2-99E1-19E1E4D75BD8.jpeg
 
Jag älskar blommor, mest för att de är fina att titta på. Tyvärr är jag inte försedd med gröna fingrar, så alla blommor som någonsin varit under mitt omhändertagande har dött 😅 I alla fall, de här blommorna växte fritt i ett dike i Finland :)
ABD1FE05-67AB-416A-866D-DE34A336A63B.jpeg


Tillägger att bilden är från förra året, jag har inte varit utomlands i år.
 
Va riktigt häftig, såg en riktigt ståtlig dubbel-regnbåge idag. Den var på vägen en stund och kändes som jag var på väg rakt mot den (flyttar sig när man kommer närmare men 😅).

49772CB2-6012-416B-A9EA-9077384DC67D.jpeg


Norpade bilden från dashcammen och redigerade lite för att bättra på färgerna, för att försöka få fram hur det såg ut när jag såg den. 😇
 
Det är ju en dubbel till och med!
Ja, jag har för mig jag skrev det men såg nu att det hade försvunnit i texten du citerat (hann ändra efter du citerat i original inlägget innan tiden gick ut). Hade bilden på mobilen och tycker inte riktigt om att skriva på den, vet inte om den tog bort ord när ja försökte skriva å redigera min text, men det viktigaste kom med i alla fall - BILDEN! :D

Önskar fortfarande att jag kunde fota med mina ögon och få det att se ut precis så som jag själv ser det. Det var mycket häftigare och mäktigare i verkligheten, var så coolt. 😍😍😍
Kollegan som jag pratade med i telefonen måtte trott ja va knäpp när ja blev helt fascinerad av regnbågen. 😂
 
Ja, jag har för mig jag skrev det men såg nu att det hade försvunnit i texten du citerat (hann ändra efter du citerat i original inlägget innan tiden gick ut). Hade bilden på mobilen och tycker inte riktigt om att skriva på den, vet inte om den tog bort ord när ja försökte skriva å redigera min text, men det viktigaste kom med i alla fall - BILDEN! :D

Önskar fortfarande att jag kunde fota med mina ögon och få det att se ut precis så som jag själv ser det. Det var mycket häftigare och mäktigare i verkligheten, var så coolt. 😍😍😍
Kollegan som jag pratade med i telefonen måtte trott ja va knäpp när ja blev helt fascinerad av regnbågen. 😂

Haha ja, det har jag önskat många gånger!
Det ser så jäkla fint och häftigt ut genom ens ögon, sen tar man ett foto och bara... "jaha??" :D
 
Haha ja, det har jag önskat många gånger!
Det ser så jäkla fint och häftigt ut genom ens ögon, sen tar man ett foto och bara... "jaha??" :D
Men eller hur? Speciellt mobilen tycker jag de flesta bilder blir rätt platta på nå sätt (om det inte är rätt förutsättningar förstås för då kan de bli grymma, men om vi tänker mer generellt).
Vet med min gamla systemkamera var jag riktigt när att få till den där "fotat med ögat" känslan, lyckades aldrig riktigt och nuvarande systemkamera bråkar, så inte orkat ta tag i det. 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 902
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 442
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp