Fråga om födsel.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fråga om födsel.

Då kan jag idag säja med ironi. Man ska vara glad för att få ut det lilla som fanns i tarmen........för har man otur så kanske man inte kan få ur sig något på en låååååång tid efter en förlossning! Vem vet i vilka hål barnmorskan drar en i när man har ett barn som sitter fast och hur man ser ut sedan.
Som Tim skrev (fast lite mer finskrivet) ; lite skit dör man inte av, det rensar bara magen!
Min statistik ; 4 barn födda, 1 använt klyx- bajsat endast vid klyx inte med de andra!
 
Sv: Fråga om födsel.

Jag hade bajsat ordentligt på dagen innan förlossningen, men det kom lite ändå. Det bekymrar dock inte mig det minsta, är inte särskilt pryd. Barnmorskan är ju van, så hon torkar bort.
 
Sv: Fråga om födsel.

JAg hade ätit tacos på kvällen, åkte in till bb kl.05.00. Där både spydde och bajjade jag tacos så det stod härliga till mellan värkarna.
fanns nog inget kvar till förlossningen, fast jag frågade inte heller.
(kunde inte äta tacos på ett bra tag)
 
Sv: Fråga om födsel.

Vadårå skulle de inte liksom jättepinsamt dårå om man dog dårå o så
luktar man bajs, tänk om han liksom som kör liksom bilen som hämtar en liksom är jättesnygg......

de e nog rätt kört eftersom att du redan är död.. :rofl:
 
Sv: Fråga om födsel.

Tassetass skrev:
Det beror på hur man dör, t.ex. om man stryps så tömmer man... Kanske har att göra med om man dör spänd eller avslappnad, liksom.


Vet inte...har bara hört att man slappnar av när man dör, oavsett hur det går till. Så tarmarna töms både på fast och rinnande. :crazy:
 
Sv: Fråga om födsel.

vet inte om jag gjorde det, men de frågade om jag hade bajsat när jag kom in, och när mina förvärkar drog igång satte också tarmarna igång så jag kunde som inte tömma mig mer....
Å kom det så kom det, då är nog barnmorskorna ganska vana vid det :-). Hann inte fundera på det eller itne.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Mina tvillingar har lite magknip, från början var det bara killen men nu börjar tjejen också få det. Det är inte kolik (än) utan ser mer...
2
Svar
26
· Visningar
2 053
Senast: Fille
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 170
Senast: Elendil
·
L
  • Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 908
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 604
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp