Fruktansvärt! Kamphund...

Sv: Fruktansvärt! Kamphund...

Jaa, du kan väl fråga dom många tusentals människor som åker världen runt för att ställa ut?

Mina dumma showavlade kamphundar bedriver sin tid med att gå på promenader, träna lydnad, göra uppletanden, vara familjehundar, visas på utställningar, vara i stallet, tränas i DW och WP.. Ja, dom tillför rätt mycket faktiskt. Jag skulle aldrig vilja ha någon annan ras igen.

Vad tillför draghundarna till hundvärlden?
(Jo, förmodligen så gör dom alla dragintresserade människor mycket glada! För trots allt så är det väldigt få människor som faktiskt behöver ha en slädhund numera..)
 

Liknande trådar

Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
2 921
Senast: Lickety
·
K
Hundhälsa Halloj! känner bara att jag måste få dela med mig de här, känns bara så fruktansvärt hemskt och onödigt... :cry: vi tar de från början...
2
Svar
28
· Visningar
4 449
Senast: em-pirre
·
G
Övr. Hund Jag vet vad ni tänker. "Åh, nej, inte ännu en tråd om kamphundar!". Nu är det inte dessa kamphundsrasers vara eller icke vara som jag...
2
Svar
37
· Visningar
3 795
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Min mamma har ett litet (?) problem med sin hund och därför tänkte jag lägga ut en tråd och be kloka bukare om hjälp :) I höstas fick...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Ishtar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp