Bukefalos 28 år!

Fryser om bröstvårtorna

hier

Trådstartare
Det här börjar bli ett riktigt problem :crazy: Så fort det är kallt ute ställer sig bröstvårtorna i givakt och det gör svinaont i dem! Det händer så fort jag fryser, oavsett hur många lager kläder jag har. Jag växlar mellan olika material i BH:n, det gör lika ont oavsett om det är bomull eller lycra.

Tips och råd, Buke? Fleece i BH:n? Tejp?
 
Det här börjar bli ett riktigt problem :crazy: Så fort det är kallt ute ställer sig bröstvårtorna i givakt och det gör svinaont i dem! Det händer så fort jag fryser, oavsett hur många lager kläder jag har. Jag växlar mellan olika material i BH:n, det gör lika ont oavsett om det är bomull eller lycra.

Tips och råd, Buke? Fleece i BH:n? Tejp?

Fetvadd! Har samma problem och fetvadden fungerar perfekt
 
Det finns (amnings)inlägg i ull som går att lägga i BH:n. Jättesköna och varma :)

Ja dom är också bra! Har tyvärr tappat bort mina uråldiga saker nu!

Men jag kom på att jag brukar komplettera fetvadden med stickade uppsockar om det är riktigt kallt ute.

Känns som om det var 100 år sedan det var kallt så man glömmer ju bort sånt här!
 
Har inte det problemet som tur är, men det finns ju massa bh'ar nu som har tjockare vaddering än ett vintertäcke. :p Kanske det vore nåt? :)
 

Liknande trådar

Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 946
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 544
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Är inte ute efter att någon ska försöka ställa någon diagnos nu, självklart är det ingen som kan det över nätet. Jag vill bara få lite...
2
Svar
25
· Visningar
4 026
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Lite småpinsamt samtalsämne, men vi kör :p När det är kallt och jag fryser, så fryser jag även om bröstvårtorna (vilket äckligt ord, för...
Svar
4
· Visningar
540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp