Fula bilder från Facebook

1238005_10151655921886219_1039400832_n.jpg

:wtf::yuck:

Du menar att du inte känner ett leende på läpparna när du läser det där? ;)
 
Nu hittar jag inte bild på detta, men när en text skrivs utan vokaler, uppochner, spegelvänt eller what the fucking ever och det står "endast 2% är smarta nog läsa denna text, dela om du tillhör de smarta"
:yuck::yuck:
Vem kan inte läsa det lixom??? :banghead::banghead:
 
Idag hittar jag, i en begränsad lista denna bild:
551872_556471654386791_1708111815_n.jpg


Och här blir jag riktigt förbannad! Människan som länkat in denna är en smart människa som jag trodde så mycket mer om.
 
Nu hittar jag inte bild på detta, men när en text skrivs utan vokaler, uppochner, spegelvänt eller what the fucking ever och det står "endast 2% är smarta nog läsa denna text, dela om du tillhör de smarta"
:yuck::yuck:
Vem kan inte läsa det lixom??? :banghead::banghead:

Vem gillar inte att känna sig smart. Eller "Hitta 5:an bland alla 2: or i texten. Dela om du gör det på under två minuter." Oftast tar det 1,2 sekunder att se den där udda siffran.
 

Liknande trådar

Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
601
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
573
Senast: tuaphua
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 240
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp