Bukefalos 28 år!

Fula bilder från Facebook

boyfriend-quotes-cute-cute-love-quotes-heartfelt-Favim.com-942100.jpg

true-love-quotes-there-is-no-true-love-without-jealousy.jpg


:wtf: :yuck:

Typ sånt där skräp dyker upp ibland, och nä det är vuxna inte fjortonåringar som postar...
 
Tröttsamt just nu är "åh så vackert, en jude kysser en palestinier"-bilder. Det hjälper ju inte ett skit, barn dör i Gaza ändå och konflikten är minst lika djup som den någonsin varit. :cry:

Ja det är ju inte det som händer mest av allt i Mellanöstern just nu.

Eller kommentarer om muslimer i Egypten som skyddar kristna med sina egna liv. Nyheten den dagen var egentligen at kristna i just Egypten hade förföljs och misshandlats.
 
Ja det är ju inte det som händer mest av allt i Mellanöstern just nu.

Eller kommentarer om muslimer i Egypten som skyddar kristna med sina egna liv. Nyheten den dagen var egentligen at kristna i just Egypten hade förföljs och misshandlats.
Precis. Det låter ju jättefint och mycket kärlek men tar fokus från det fasansfulla som händer.
 
Jag har väl inga direkta bilder som jag stör mig på, men det som får mig att sucka djupt och himla med ögonen är alla de där j**la texterna som slutar med något i stil med "xx % kommer inte våga posta det här" eller "skicka vidare annars [valfritt hot om obskyra saker som kan hända]"... Jag HATAR kedjebrev :banghead::rage:
 
Jag måste säga att hela den här tråden är ganska smaklös, både i illustrationer och med tyckande (tillägg:och lustifikationerna. Jeez.). Jag är därmed glad över mina 1652 gillade sidor som gör att vännernas poster försvinner i flödet, och jag tror att jag ta mig attan inte ska säga ett ljud på facebook i fortsättningen heller, för oavsett vad som postas så länge det postas på facebook så finns det alltid folk som stör sig. På allt.
 

Liknande trådar

Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
595
Senast: tuaphua
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
403
Senast: tott
·
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 512
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp