Bukefalos 28 år!

Fula bilder från Facebook

Det kryllar av gräsliga bilder som folk delar på Facebook. Vad har ni för "favoriter"? Jag börjar med min, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

10561714_501553399978787_9582461293335043_n.jpg

Alltså det värsta jag vet är när folk ska dela bilder/filme som är gräsliga på riktigt, plågade djur, slagna barn, stenade kvinnor.... Varför dela den skiten?? Finns ju sjuka människor där ute som går igång på sånt... :(
 
Jag har skrivit många liknande statusar på facebook förr och aldrig fått några negativa reaktioner. Antar att människorna i min vänlista inte är av den bittra bukearten :up:

Mäh inte är det väl bitterhet här, bara olika åsikter.

Hur har reaktionerna varit? Ingen alls som tagit åt sig och huggit tillbaka? Bara likes och folk som håller med?

Brukar kolla kommentarer på andras "provocerande" inlägg, kan bli rena rama kriget ibland...
 

URRRK :eek: :yuck: likaså för "husmorsskrytstatusar" i stil med "Puh, trehundra cupcakes bakade, nu ska jag bara slänga i en vittvätt och polera spisen sen blir det mysa med älsklingen"

Min kompis gjorde en facerape (gräsligt ord nån som har förslag på ett bättre?) när jag glömt logga ut och skrev nåt liknande på min status, typ "Allt i ordning för finaste sonens födelsedag, städat så huset skiner, bakat tårta mm mm. Gör allt för mina fina barn hjärta hjärta hjärta, mammas raringar!"
Mina vänners svar var betryggande, de skrev saker som "Vem är du och vad har du gjort med [kosmostanten]?" eller "Glömt logga ut? :D"
 
URRRK :eek: :yuck: likaså för "husmorsskrytstatusar" i stil med "Puh, trehundra cupcakes bakade, nu ska jag bara slänga i en vittvätt och polera spisen sen blir det mysa med älsklingen"

Min kompis gjorde en facerape (gräsligt ord nån som har förslag på ett bättre?) när jag glömt logga ut och skrev nåt liknande på min status, typ "Allt i ordning för finaste sonens födelsedag, städat så huset skiner, bakat tårta mm mm. Gör allt för mina fina barn hjärta hjärta hjärta, mammas raringar!"
Mina vänners svar var betryggande, de skrev saker som "Vem är du och vad har du gjort med [kosmostanten]?" eller "Glömt logga ut? :D"

Det allra bästa du kan göra med någon annans konto är att byta deras födelsedag.
Folk gratulerar så att det står härliga till, det blir ett fasligt plingande i telefonen och inte en chans att kunna förklara eller avstyra :D
 
URRRK :eek: :yuck: likaså för "husmorsskrytstatusar" i stil med "Puh, trehundra cupcakes bakade, nu ska jag bara slänga i en vittvätt och polera spisen sen blir det mysa med älsklingen"

Åh, det där gräsliga som gick runt för ett tag sen - "skriv en status med tre positiva grejer och utmana dina vänner" typ.

En av mina vänner skrev typ "Nu är klockan åtta, jag har joggat runt stan, satt fyra degar och ystat en massa ost" - fast det är sånt hon rapporterar om varenda jäkla dag ändå ... :banghead:
 
Det allra bästa du kan göra med någon annans konto är att byta deras födelsedag.
Folk gratulerar så att det står härliga till, det blir ett fasligt plingande i telefonen och inte en chans att kunna förklara eller avstyra :D

Bra idé iofs, men jag har redan hämnats :D lyckades lägga beslag på hans konto och skriva en översvallande status om "finaste vännen" (mig själv såklart) kryddat med hjärtan, glitter och hundvalpar :banana:
 

Liknande trådar

Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
595
Senast: tuaphua
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
403
Senast: tott
·
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 513
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp