Fundrar *hjälp*

MissFideli

Trådstartare
Nu är hönsmamman Monika i farten igen, men ändå.
Det kommer en tjej från Sthlm och tittar på Maja på måndag och hur det ska gå vet jag inte. Maja är så urväxt nu så det finns inte. Hon ser ut som en Devon med päls och det ska INTE en Britt göra :crazy:

Toby snörvlar endel. Han är inte snorig, men snarkar och snörvlar i vaket tillstånd. Han springer och leker och blir inte mer anfådd än de andra 2, men det låter mer när han andas. Inte rinner hans ögon heller.

Abbie busar, leker, äter och skiter precis som vanligt när hon inte sover. Men det är sällan hon sitter. Hon lägger sig alltid ner när hon ska vara still ett tag. Inte heller hon blir mer anfådd än dom andra 2, och låter inte konstigt.

Ska jag skärpa mig eller oroa mig?
 
Jag tror nog du borde skärpa dig... :smirk: ;)

Men jag vet hur det är. När en av mina kattungar inte ville äta fast mat på ett dygn, och stod stilla i vikt, drömde jag mardrömmar om att jag skulle hitta honom död på morgonen... :crazy:
Men det gjorde jag inte, och senare nästa dag så började han äta igen... Förmodligen hade han lite ont i magen av foderombytet (hade just börjat ge dem lite fast mat). Så länge de är pigga och leker och busar så tror jag inte det är någon fara.

Hon som skulle komma och titta, ville hon ha utställningskatt eller bara sällskap? Om det är det tidigare så kan det kanske vara lite kinkigt, men om hon letar sällskapskatt så går man väl kanske mer på personligheten...
 
Hon vill ha en kisse som går att ställa ut då och då, vilket inte blir några problem hoppas jag. Britten har en av sina sämsta perioder just i den här åldern.
Hon är pyttesöt med sin blå näsa iaf. Och busig... :crazy:
 
Ja, alla katter GÅR väl att ställa ut, sen om det går bra eller inte, det är ju en annan sak... ;)
Brukar det vara många britter på utställningar? Alltså är det hård konkurrens?
 
Nej, inte speciellt många Britter, men vissa färger är ju vanligare än andra.
Hon ville ha just blåvit och förresten är Abbie inte till salu :love: :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
4 650
Senast: fejko
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 573
Senast: LaMagia
·
Småbarn Sonen vart förkyld i början på September, efter några dagar så började han ta sig för öronen så vi åkte in,ena örat såg jättebra ut,det...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: Tora
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 772
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp