Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tomten är ju på strax över 4.000 kvm så nog tycker jag att det finns trädgård, det är ju bara att klippa gräset. Däremot kanske inget trädgårdsland.
Att skapa en trädgård av en naturtomt är väldigt mycket jobb, till att börja med all jordförbättring som brukar behövas...
Ja, tomten är stor nog, men trädgård finns ingen av bilderna att döma. Med trädgård menar jag inte bara gräsmatta, utan blommor, fruktträd, bärbuskar - såna saker. Det hjälper inte att klippa gräset, det kommer ju inte dyka upp pioner och syrener för det. Att skapa en trädgård av en naturtomt är väldigt mycket jobb, till att börja med all jordförbättring som brukar behövas...
Det är ju sålt nu.http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=hemnet&ObjektGID=OBJ2211_1162770467
Det är ju jättebilligt och osålt? Varför så lågt taxeringsvärde? Varför vill ingen ha det?
Jag har bekanta som har luskat lite.
Enligt det som framkommit ÄR det fuskrenoverat, bygglov saknas, tillstånd för avlopp och allt möjligt saknas, papper på hur saker är gjorda och av vem saknas...
Tur att du inte köpte det, säger jag.
Jag har bekanta som har luskat lite.
Enligt det som framkommit ÄR det fuskrenoverat, bygglov saknas, tillstånd för avlopp och allt möjligt saknas, papper på hur saker är gjorda och av vem saknas...
Tur att du inte köpte det, säger jag.