Bukefalos 28 år!

Gäller försäkringen??

giowanna

Trådstartare
Hej igen gott folk!

Jag har ju varit hos vet. med min Löwchen-tik, men antibiotikan tog inte bort nån hosta, precis som jag misstänkte...

Har ännu inte avmaskat mot lungmask, men det kommer!

Nu till min fundering! Jag undersöker ju hunden för sjukdom som hon haft länge, sedan jag fick henne, och enligt Agrias hemsida är det karens på så vis att sjukdom som uppstått inom 20 dagar av försäkringens tecknande gäller inte försäkringen för. Nu tror jag att jag tagit över förra ägarens försäkring, men tänker ändå att karensen gäller från MITT övertagande?

Nån som känner till mer om detta?
 
Sv: Gäller försäkringen??

Har du tagit över försäkringen ska det inte vara någon karens. Det är väl bara vid nytäcknande.
 
Sv: Gäller försäkringen??

Har du tagit över försäkringen ska det inte vara någon karens. Det är väl bara vid nytäcknande.

Ja, och om man förbättrar försäkringen så är det karens just på förbättringarna, läste jag nyss. Men jag vet inte om det gäller hund, läste under häst.

Hon har ju haft denna hostan sen hon kom till mig...
 
Sv: Gäller försäkringen??

Ja, och om man förbättrar försäkringen så är det karens just på förbättringarna, läste jag nyss. Men jag vet inte om det gäller hund, läste under häst.

Hon har ju haft denna hostan sen hon kom till mig...

Ja det gäller även för hund.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej. ny här . Har funderingar angående reklamation av häst. Låter ha osagt om jag är köpare eller säljare men. Hästen gårdsbesiktas UA...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
32 624
Senast: Lobelia
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 498
Hundhälsa Ska försöka göra mig kort och försöka skriva så man förstår,för jag behöver information. Vet inte om man får skriva ut namnet på sitt...
Svar
9
· Visningar
2 930
Hästvård Köpte en häst kastrerad i början av juni kom hem 23 juni och har nu 6 juli fått en enorm svullnad över skap o bak mot fd testiklarna...
Svar
12
· Visningar
1 503
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp