H

Hida

Om man vill hålla på med galopphästar när man blir äldre kan man gå på tex naturbruk och efter man har gått klart det söka in på något med galopp inriktning?
Eller finns det någon linje när man börjar gymnasium inom galopp?
 
Wången har ett spec. program inriktat på galopp.. Så det är ju ett alternativ att välja.

Men om du är galoppintresserad, ta kontakt med ngt stall i närheten av där du bor o börja jobba där, och få erfarenhet för att senare skaffa ngn slags licens. Mitt tips.
 
Strömsholm har tydligen en 12-veckorkurs!
http://www.vlt.se/ skriv galopp i sökrutan. Första resultatert av säkningen är en liten notis om utbildningen. Hittar dock ingen mer info om denna kurs.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Vovve
·
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
5 953
Senast: Badger
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 961
Senast: mily
·
Hästmänniskan Jag har inackorderingar och med jämna mellanrum behöver jag påminna några av dem om att hålla ordning. När det har varit något som...
Svar
16
· Visningar
1 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Inredningstråden, del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp