Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Åh snälla, kan du inte ta en bild på strasstränset?

Har de fortfarande dem fina röda ridbyxorna?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Tack för svar! :bow:

Jag får hoppas att de får in dem igen men å andra sidan var det ju ganska många månader sedan som byxorna först dök upp, så det kanske är kört. Oh well!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

kl
Har de grejer till både häst och ryttare inne med lite färg? Inte naturnära/marint/vinrött/vitt osv!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Blir nog en tripp dit i morgon förhoppningsvis, borde inte vara överdrivet med folk så här efter midsommar :)

Känns som det kommer gå åt några kronor på hästavdelningen...
*Flera ridbyxor
*Ridtröjor
*Ridskor
*Bett
*Benskydd/damasker
*Fleecefodrat regntäcke
*Foder hinkar m lock
*Murarhinkar
*Kort spö
*Hoppschabrak x2-3
*Dressyrschabrak
*Läder puts/fett
*Mineraler
*Stigläder
*Stigbyglar
*Sadelgjord

Hittar säkert massa "måste ha", men vi får väl se vad som följer med hem :)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Funderar också på att dra dit imorgon!
Får hoppas på att det är lika varmt som idag så att alla stammar hemma!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag ska också åka dit imorgon :banana: Hoppas också på att alla andra håller sig hemma ;-)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Ska försöka att inte sticka ut imorgon så att ni slipper minnas mig om ni råkar se mig :angel:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

hahahahaha jo ha på dig något som sticker ut rejält så att vi vet att det är du!

Nä men det är lite kul när man går där, man går och tänker; hmmm är hon med på Buke? eller är hon/han? ;)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag sticker ut ganska rejält utan att ta på mig kläder som sticker ut :angel:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Även jag ska dit imorgon ;) Jag har bara varit där en gång tidigare och då var det ganska dåligt utbud i hästavdelningen så jag hoppas på att det är bättre nu :)
 
Senast ändrad:
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag ska också dit imorrn! :banana: Med mamma, mormor och sambo. Ser ni en rödhårig tjej med tatueringar, rutig skjorta och glasögon och en bred västgötska på hästavdelningen är det nog jag! :D

Men tänk om alla har tänkt som vi - det är nog inte så många som åker nu när det är midsommar.. Nu blev jag faktiskt lite orolig, har drömt i flera veckor nu om ett nästan tomt Gekås och en full plånbok. Nu när försäkringskassan strulat till det känns det som om det blir ullared med en tom plånbok och fullt gekås istället.. :crazy:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

hahahahaha jo ha på dig något som sticker ut rejält så att vi vet att det är du!

Nä men det är lite kul när man går där, man går och tänker; hmmm är hon med på Buke? eller är hon/han? ;)

Sådär tänker jag också när jag är där :D Samt när jag är på tävlingar eller andra hästevenemang, typ GHS. Spännande tanke ju!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag har aldrig sett barbackasadlar eller paddar på Gekås och jag är där rätt så ofta.

Tack för svaret. Då vet jag att det kan vara värt söka på annat håll. Blev så besviken sist när jag var där, bryttid mellan vår och sommar fanns i stort sett inget av det jag sökte då.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

KL

Läste precis i "UllaredsBloggen" att septembernumret av "Ulla" kommer att innehålla bilder på ridsportartiklar. Det står i bloggen att de är i full gång med att fota på en hästgård. Kul :)!
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 205
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
150 627
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 760

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp