Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte ett par gummiklädda kulsporrar 30mm. Hittade även bra sporrskydd som har ett litet hål för pinnen på sporren, är inte alla skydd som det det.
Hittade även ett bra bett, 3-delat med fasta ringar och ringarna är lite platta.
Dagens fynd, som jag är mest nöjd över är de 2 bling bling pannbanden jag hittade, och Catago dressyrskydden!! halva priset mot ute i butik!!
Köpte även 2 uppsättningar med elastiska benlindor och en uppsättning stallbandage.
Schabraket var ju supersnyggt! Varför åkte vi inte denna helgen, catago har ju massa bra saker å skydden har jag tittat på månge gånger utan å ha köpt. Man får ha en jäklans massa tur för att hitta bra grejer!
Det fanns mycket saker från Catago den här gången.
Dressyrskydden är superbra!! Jag har vita och bruna så jag köpte ett par svara, kunde ju inte stå emot det priset!
Åh, sådana Catagoskydd funderar jag på till min häst! Kan inte ni som har sådana skydd fota hur de ser ut på hästen? Är rädd för att de kanske blir för klumpiga, pållen har ganska så spinkiga ben.
Kanske bäst med PM så att det inte blir för mycket trådkapning - om dom inte är köpta på GeKås förstås.
Jag kör mina i tvättmaskinen o de blir jättebra, som nya igen. Jag älskar de här skydden, det blev mitt 3e par nu, har en uppsättning i varje färg. De är absolut inte klumpiga.
Hoppar in lite i tråden Jag ska till ullared snart och jag är himla sugen på de där catagoskydden, jag undrar bara hur de är i storleken? har ett smäckert sto på 155 som brukar dra cob/full men hon kan inte ha eskadrons variant av denna typ av skydd. Visst finns dom i cob?
Jag tycker att de är lite stora i storlek faktiskt. Mitt sto är 156cm hög o har 145cm i täcken o hon behöver cob i dessa benskydd. Jag har även ett fullblod på 172cm o han kan precis ha full. Kan visa bilder när jag kommer hem från jobbet.
Hmmm.... tänker lite angående storleken på skydden...
Alltså ponnyn har grova korta ben och drar allt från ponny till full beroende på vad det är för sorts skydd.... Så cob borde ju passa honom då, eller ?
Attans att jag inte känner någon som ska dit inom en snar framtid....
KL
Åh, blir så sugen på att åka ner och handla när jag ser bilderna! De ridbyxorna hade inte varit fel..
Hur är det med täcken nu, skulle behöva ett fleccefodrat alternativt ett med tunn fyllning i stl. 145, någon som har koll om de finns? Helst inte i för skrikig färg
Hästmänniskan Vi köpte en c ponny till dottern när hon var 11 år och 138cm lång.
Vi är urdåliga på att sälja hästar och ville inte bara ha hästen i 2...