Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Åh vad sjysst! :) Kanske blir att satsa på cob då, full tror jag inte går men det jag funderar på om hon kanske behöver ponny i storlek. Min pålla kan ha full i eskadron senskydd, M i veredus senskydd, om det nu säger dig nånting om hur hon är storleksmässigt. Eskadron senskydd är lite vida över kotan bara.

Här kommer bilder på mina.
De vita och svarta är storlek cob och de bruna full, de sitter på samma häst.
De bruna är för stora. jag skulle ha köpt cob om jag var du, min har oxå M i veredus.

DSC_0017.jpg

DSC_0214.jpg

DSC00565.jpg

Tack för väldigt fina bilder :bow: de lutar nog åt cob. :) Hoppas bara att de finns, gekås kan ju aldrig garantera vad de har för sortiment. *håller tummarna*

Det vet jag väl att de bruna är Jacson men de är precis likadana i storlek.

Okej jo förstå rjag.. men därför jag undra om de är lika.. för velar om jag ska ha cob eller full på min kille.. Därför jag undra om de var lika i storlek :)

Min syster var där idag och skulle köpa med sig catagoskydden hem i svart och full.
Dock fanns det bara cob storlekar idag så jag bad henne ta dem, chansar på att de kanske passar.

Annars har jag då en uppsättning i cob över som kanske kommer någon till nytta? ;):angel:

Min syster var där idag och skulle köpa med sig catagoskydden hem i svart och full.
Dock fanns det bara cob storlekar idag så jag bad henne ta dem, chansar på att de kanske passar.

Annars har jag då en uppsättning i cob över som kanske kommer någon till nytta? ;):angel:
tjing pax ;)

*knapplån*

Sprang in på GeKås på lunchrasten idag och den modellen av Catagoskydden såg dessvärre ut att vara slut...

Hur var det nu med fårskinnspadarna? De hade ingen kanalsyning, men vardå? Fungerar de inte ändå??

Jag har en padd som är i princip likadan som dom som kostar nästan dubbla priset, så det är absolut inget fel på dom..... Köper gärna fler vid behov...

Undrar om de brukar ha ridoveraller med reflex på gekås? ska dit i november.

fanns i fredags iaf! liksom olika tjocka kombinationer jacka/byxor

dedär omtalade catagoskydden såg jag inte..

men spenderade trots allt några tusen.. mest på hästavdelningen ;P

catagoboots i neonfärger. samt catago heltäckande- de röda besnkydden där. ridhjälm. stigbyglar och diverse:
I3266437W676H414V20111014T191210Z.jpeg

lindor i petrol (dock "mörk" petrol) + jeansridbyxor
I3266674W676H449V20111015T184435Z.jpeg

catago-schabrak neonrosa 99:-, mer rosa IRL
I3266667W676H449V20111015T162039Z.jpeg

I3266523W676H449V20111016T090434Z.jpeg

fleecefodrat regntäcke brunoreange 329 eller nåt sånt:
http://joizmeds.mittspejs.se/P3266671

samma sort, annan färg o storlek. + reflexgrimma
http://joizmeds.mittspejs.se/P3266526

Bra för ska köpa nytt lager :D Ska ner i veckan så skriver shoppinglista ;)

Någon som vart där nere nyss som vet hur det ser ut på:

Täckesfronten? Letar efter ett 100g eller 200g men helhals på, strl 135/145

Broddar? Finnd det överhuvudtaget?

Något annat roligt:P

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 443
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka