Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom är inte lika tjocka och tunga som dom klassiska skydden som ser ut så.här....utan va en mer lättare variant vilket jag va ute efter. Fanns i ponny och cob storlek. fanns även vanliga senskydd med ludd.
Idag shoppa jag lite till.
Helskodda ridbyxor 299 kr
Fleecefodrat regntäcke 249 kr
Fleecetäcke 89 kr
Ulltäcke 114 kr
Golden stripe skrittäcke (kopia) 89 kr
Var på Gekås för några veckor sedan, köpte ett Amigotäcke 125 som var ganska stort i storleken så fick bli till en av D-ponnyerna istället för till C-ponnyn som jag köpte det till. Hittade ett riktigt fynd, ett ylleländtäcke från Jacson för 99kr Även Catagos Coolertäcke för 99kr
Var dock missnöjd med täcken och träns-utbudet. Fanns mycket täcken i 115 och 135 min var dåligt med 125 täcken hade tänkt köpa både fleece och stalltäcken men hittade bara ett stalltäcke i 125 och inget fint fleecetäcke. Träns fanns det många och fina med aachennosgrimma men inga remont och bara någon pullar som var stel och tråkig. Schabrak fanns det mycket allround i ponny och många dressyr i full men bara några i allround full.
KL
Var på Ullared igår och gjorde allt några fynd. Var inte bara där för hästavdelningens skull så hade inte direkt siktet inställt på något. Dock saknade jag stigbyglar alla snygga pannband som fanns där då jag var där i höstas
Cremefärgat dressyrschabrak från Jacson 119:-
Flugspray 139:-
Bett 99:-
Kedja 25:-
Glucosamin 279:- för ett kg, riktigt fynd!! För samma peng får man ju hälften på vanliga hästaffärer....
Oljerock (typ, vaxad bomull) 199:- Ska jag nog inte ens ha i stallet
Nu behöver jag inte så mycket ridgrejor, föder mest upp och skickar iväg hästarna när de ska utbildas, men hittade lite fodrade regntäcken för 299:- och flughuvor fö 50:-, så det blev fem av vardera. Typ halva priset
Jag var där i går. det bästa var att det var semestertider och fint väder = inte alls så mycket folk, behövde inte stå i kö vare sig ut eller in från varuhuset
Jag med ! Blev precis bestämt. Jag ska shoppa glukosamin samt se om det finns roliga flughuvor med ögon till min shettis. Annars inga större planer... Men det är kul att bara komma dit och strosa runt lite, tycker jag.
Det hoppas jag med. Det var faktiskt pga det fina vädret, och förhoppningen att alla andra skulle välja att göra annat, som vi (mamma och jag) bestämde oss för att åka redan imorgon.
Har väl aldrig sett så jättemycket "rena" islandssaker. (men mountain horse-kläder finns ju ofta) Men kolla i rea-lådor/ställ där brukar det hamna jodhpursridbyxor! fyndade nångång helskodda isabell werths helskodda -jodphursridbyxor.
Vet sen att jag när jag sökte vita ridbyxor o hittade vita i låda för typ asbilligt 20-100:- ) men bara jodphursmodell....